شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده سپاه فجر فارس مطرح کرد؛ استفاده از ظرفیت دانش آموزان بسیجی برای تعالی فرآیند آموزش

فرمانده سپاه فجر فارس مطرح کرد؛ استفاده از ظرفیت دانش آموزان بسیجی برای تعالی فرآیند آموزش

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 11 آبان 1400 ساعت 10:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: فرمانده سپاه فجر فارس گفت: معرفی و استفاده از ظرفیت دانش آموزان بسیجی برای تعالی فرآیند آموزش در کشور رسالت مهم بسیج دانش آموزی است.


به گزارش سپاه نیوز؛  سردار ید الله بوعلی  در مراسم هفته بسیج دانش آموزی با بیان اینکه با بیان اینکه سیزدهم آبان نماد استکبارستیزی جوانان ایرانی است، گفت: معرفی و استفاده از ظرفیت دانش آموزان بسیجی برای تعالی فرآیند آموزش در کشور رسالت مهم بسیج دانش آموزی است.

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بستر تربیت نسل مؤمن و انقلابی برای آینده کشور است، گفت: این تشکل انقلابی محور فعالیت‌های جهادی و ترویج روحیه انقلابی در مدارس و مراکز آموزشی کشور است.

فرمانده سپاه فجر گفت: جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش آموز یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و فراگیر شدن جریان‌های استکبار ستیز در منطقه و جهان بوده‌اند و حضور فعال آنان در این عرصه همچنان استمرار دارد.

وی با بیان اینکه خوی استکباری آمریکا از گذشته تاکنون همواره به دنبال استعمار ملت‌ها بوده است، گفت: جریان صهیونیست و استعمارگر به دنبال سیطره بر تمام دنیاست و در این مسیر از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و نیستند.

سردار بوعلی خطاب به دانش آموزان بسیجی با تاکید بر اینکه به توانایی‌های خود باور داشته باشید، گفت: با تکیه بر آموزه‌های انقلاب اسلامی و خودباوری می‌توانید منشأ تحول در مجموعه‌های آموزشی و واحدهای بسیج دانش آموزی باشید.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: طرح توکاد که بر مبنای تأمین لوازم التحریر، تبلت و تجهیزات کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند فارس شکل گرفته و اجرایی شد نمونه‌ای درخشان از فعالیت‌های دانش آموزان بسیجی استان فارس و الگو و شاخصی برای سراسر کشور است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است