شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار فرجیان زاده: وظیفه اعتلای معنوی سپاه بر عهده نمایندگی ولی فقیه است/پاسداران درخدمت به جامعه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند

سردار فرجیان زاده: وظیفه اعتلای معنوی سپاه بر عهده نمایندگی ولی فقیه است/پاسداران درخدمت به جامعه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 20 آبان 1400 ساعت 07:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز:سردار فرجیان زاده با بیان اینکه نمایندگی ولی فقیه در سپاه وظیفه اعتلای معنوی این خانواده را برعهده دارد، گفت: پاسداران درخدمت به جامعه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش سپاه نیوز؛ آیین تکریم  و معارفه معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان و مدیران این سپاه برگزار شد.

سرتیپ پاسدار سعید فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه  در این مراسم ضمن تشریح اهمیت و ویژگی های مهم سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: پاسداران انقلاب در تمامی میادین نظام اسلامی احساس وظیفه می‌کنند و در راستای تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و خدمت به جامعه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند، که در این میان فعالیت در پایتخت جایگاه ویژه‌ای دارد.

سردار فرجیان زاده با بیان اینکه نمایندگی ولی فقیه در سپاه وظیفه اعتلای معنوی این خانواده را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: جایگاه نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ، طبق فرمایش ایشان  تجلی معنویت و تقوا  در سپاه، بسیج و خانواده آن‌ها است و برهمین مبناست که با همراهی معاونت‌ها و فرماندهی محترم در تلاش هستیم خدمت صادقانه و خالصانه به این جامعه مقدس و ارزشمند داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان با تقدیر و تشکر از تلاش های سرهنگ رحمانی فر، برای سرهنگ قنبریان استمرار موفقیت و توفیقات روز افزون  را خواستار شد.

همچنین  سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در این مراسم با اشاره به این که تهران مرکز جهان شیعه است، اظهار کرد: در مدت نزدیک به یک سال که در این منصب مسئولیت دارم، متوجه ظرفیت بالای اقدامات شهر تهران شده‌ام، به نحوی که فعالیت شبانه‌روزی هم برای پوشش کامل مسائل پایتخت کفایت نمی‌کند.

وی به لزوم ایجاد تحول‌ در اقدامات سپاه پایتخت اشاره کرد و افزود: سپاه تهران بزرگ تاکنون اقدامات مهم و موثری را برای خدمت به جامعه ارائه کرده است، با این حال تحول مثبت در تهران سخت اما شدنی است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است