شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهپیام تسلیت فرمانده و کارکنان دانشگاه جامع امام حسین(ع) به مناسبت درگذشت دکتر موحدی

پیام تسلیت فرمانده و کارکنان دانشگاه جامع امام حسین(ع) به مناسبت درگذشت دکتر موحدی

منتشرشده در سپاه شنبه, 08 آبان 1400 ساعت 09:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: فرمانده ،مسئولین، اعضای هیئت علمی ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه امام حسین علیه السلام در پیامی درگذشت دکتر مسعود موحدی استاد برجسته این دانشگاه را تسلیت گفتند.


به گزارش سپاه نیوز؛ در پی درگذشت مرحوم دکتر سعید مسعود موحدی از اساتید برجسته دانشگاه جامع امام حسین(ع) ،  فرمانده ،مسئولین، اعضای هیئت علمی ،کارکنان و دانشجویان  این دانشگاه پیام تسلیتی صادر کردند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خانواده محترم استاد گرانقدر دکتر مسعود موحدی

سلام علیکم؛
 با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام ؛هر آنچه ایزد منان مقدر فرمایند همان حق است و بر آنچه که حکمت متعالیه تعلق میگیرد  کس را توان تعدیل و تعبیر نیست. لذا بر آنچه می دهد شاکریم و بر آنچه از دست می رود صبر می کنیم .بر اهل علم پوشیده نیست که کوشش‌های علمی و آثار آن سرمایه‌های جاودان برای اهل علم به عنوان ثمره ماندگار به شمار می‌رود.

بدین وسیله ضایعه دردناک درگذشت مرحوم مغفور شادروان دکتر مسعود موحدی که از اساتید فرهیخته این دانشگاه بوده اند و در مسئولیت‌های مختلف علمی در دانشگاه و در جبهه جهاد علمی کشور و همچنین در مسئولیت های مختلف اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سهم بسزایی داشته است را به خانواده معزز و دیگر بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز از دست رفته غفران و رحمت واسعه الهی و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و بقای عمر از درگاه احدیت مسئلت می نماییم.

 فرمانده ،مسئولین، اعضای هیئت علمی ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه امام حسین علیه السلام

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است