شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهمسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه: توانسته‌ایم در مقابل زورگویی استکبار بایستیم و پیشرفت کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه: توانسته‌ایم در مقابل زورگویی استکبار بایستیم و پیشرفت کنیم

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 28 شهریور 1398 ساعت 12:09
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: حجت الاسلام و المسلمین رضایی با بیان اینکه چهل سال است که توانسته‌ایم در مقابل زورگویی استکبار بایستیم و پیشرفت کنیم، گفت: به کوری چشم دشمنان ما ریشه‌دارتر شده ایم، قدرتمان بیشتر شد و پیشرفت بیشتری کردیم.


به گزارش سپاه نیوز: حجت الاسلام و المسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران چهل سال است که توانسته‌ایم در مقابل زورگویی استکبار بایستیم و پیشرفت کنیم، گفت: به کوری چشم آنهایی که میخواستند جمهوری اسلامی را از بین ببرند، ما ریشه‌دارتر شده ایم، توانایی‌مان بیشتر شد، قدرتمان بیشتر شدو پیشرفت بیشتری کردیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین دلیل برای اقتدار ملّت ایران و قوّت و قدرت ملّت ایران، اینکه چهل سال است که یکی از سفّاک‌ترین و رذل‌ترین قدرتهای دنیا یعنی آمریکا در مقابل ملّت ایران مشغول کارشکنی و شرارت است و نتوانسته است به این ملّت زیانی وارد کند و ملّت ایران راه خودش را در پیش گرفته و قوی‌تر شده است؛ این نشانه‌ قدرت ملّت ایران است. اگر ملّت ایران و نظام جمهوری اسلامی مقتدر و قوی نبود، یک‌دهمِ تلاشی که دشمنان میکنند کافی بود که این ملّت را مغلوب کند و نظام محبوبشان را از آنها بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی تأکید کرد: شما همسران و فرزندان عزیز پاسداران، با قرآن  با این احساس روبه‌رو شوید که بایستی معارف قرآن را برای زندگی خودتان ،زندگی شخصی‌تان، زندگی اجتماعی‌تان فرا  گیرید و آن را به عمل درآورید؛ به این مقیّد بشوید.

وی خاطر نشان کرد: خداوند متعال را سپاسگزاریم که روز به‌ روز قرآن و مفاهیم آن و شوق و آموختن و حفظ و تدبّر درقران در کشور توسعه پیدا می کند و اینها از برکات انقلاب اسلامی است؛ باید قرآن را بیش از این، در همه‌ زندگی، در ذهن ،  افکار، عزم و رفتارمان هادی و ملجأ خود قرار دهیم.

این دوره از مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ و مفاهیم برگزار شد و در پایان از نفرات برگزیده تجلیل شد .

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است