شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور: راهیان نور بستری برای بیان حماسه ها است/وجود ۸۰ یادمان در کشور

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور: راهیان نور بستری برای بیان حماسه ها است/وجود ۸۰ یادمان در کشور

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 27 شهریور 1398 ساعت 14:32
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت: راهیان نور بستری برای بیان حماسه ها است و روز به روز اردوی راهیان نور جایگاه بهتری در جامعه پیدا می کند.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور  در نشست خبری با خبرنگاران در محل سپاه استان انصارالمهدی(عج)، دفاع مقدس را یک عملیات فرهنگی اعلام کرد و افزود: دفاع مقدس یکی از قله های رفیع تاریخ انقلاب اسلامی  و سیمای زمینی آیات الهی است.

وی  عملیات دفاع مقدس را آسمانی ترین عملیات اعلام کرد و گفت: دفاع مقدس جلوه گاه تقرب الهی است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور  با بیان اینکه دوران دفاع مقدس تفسیر آیه های روی زمین و تجلی گاه حقانیت انقلاب و معتبرترین قطعه حیات ملی ایران است، گفت: حماسه رزمندگان در دوران دفاع مقدس هرگز فراموش نمی شود.

سردار سلیمانی  به اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت:  راهیان نور  بستری برای بیان حماسه ها است و روز به روز اردوی راهیان نور جایگاه بهتری در جامعه پیدا می کند.

وی با بیان اینکه راهیان نور نقطه تقابل تهاجم فرهنگی دشمن است و هر روز رو به رشد و تعالی است، افزود: اعزام کاروان های راهیان نور از اردیبهشت سال جاری آغاز شده و تاکنون یک میلیون نفر از یادمان های غرب و شمالغرب کشور بازدید کردند که اکثر آنان نوجوانان و جوانان هستند و مسیر انتقال این رشادت ها از خودگذشتگی ها و حماسه ها راهیان نور است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه امسال ۲۳۰ هزار نفر از جوانان از یادمان های غرب و شمالغرب کشور بازدید کردند و۲۰۰ استاد حوزه علمیه و ۵ هزار دانشجوی اهل سنت هم از این یادمان ها بازدید کرده اند ، افزود: بیش از ۷ هزار دانشجو در قالب مناطق عملیاتی کار ویژه از این مناطق بازدید کردند.

سردار سلیمانی  با بیان اینکه راهیان نور از نظر کیفی و کمی توسعه می یابد، گفت: ۷۸ هزار نفر خادم افتخاری راهیان نور در سراسر کشور هستند و ۲۵ هزار راوی در سامانه ثبت نام شده است و ۱۹ هزار مبلغ در قرارگاه مرکزی ساماندهی شده اند و ۵۶ هزار مدیر کاروان آموزش دیده ساماندهی شده اند.

وی به ساماندهی زائران غیرایرانی در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته ۱۱۸ هزار زائر غیرایرانی وارد کشور شدند و امسال پیش بینی شده ۱۵۰ هزار زائر غیر ایرانی وارد کشور شوند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور از وجود ۸۰ یادمان و نقطه یادمانی در هفت استان خبر داد و یاد آورشد:راهیان نور در هفت استان کردستان، ایلام، خوزستان ، بوشهر، آذربایجان غربی ، کرمانشاه و هرمزگان وجود دارد.

انتهای پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است