شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه: راهیان نور دریایی با بهترین کیفیت در جزیره خارگ برگزار می‌شود

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه: راهیان نور دریایی با بهترین کیفیت در جزیره خارگ برگزار می‌شود

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 05 اسفند 1397 ساعت 08:37
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال نیز اردوهای راهیان نور دریایی با بهترین کیفیت در جزیره خارگ برگزار می‌شود.


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه  در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دریایی اظهار داشت: هم افزایی و هم گرایی خیلی خوبی در جزیره خارگ وجود دارد و خدمات و پشتیبانی صورت گرفته در سالیان گذشته در حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور در جزیره خارگ قابل تقدیر است.

وی افزود: جزیره مقاوم خارگ خاکی مقدس دارد، این جزیره به تعداد روزهای جنگ بمباران شده است و حقیقتا خارگ یک طرف جنگ بود و دشمن با ظرفیت بالای نظامی به دنبال قطع صادرات نفت ایران بود.

سردار زیراهی اضافه کرد: به دلیل توقف صدام در جبهه زمینی، رژیم بعث مجبور شد وارد عرصه جنگ در دریا شود، ما شهدای بسیاری در عرصه دریا تقدیم انقلاب کردیم و مجاهدت های فراوانی صورت گرفت تا هیچ‌گاه صادرات نفت که پشتوانه و قلب اقتصاد ایران اسلامی بود قطع نشود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت‌های خارگی‌ها در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: اهالی شریف جزیره خارگ حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.

وی افزود: دشمن از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جنگ‌های مختلفی را بر علیه ایران اسلامی در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی آغاز کرده است و این جنگ ها ادامه دارد.

سردارزیراهی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های داخلی برای مقابله با این جنگ‌ها استفاده کنیم و بهترین ظرفیت استفاده از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می باشد که راهیان نور حرکت عظیمی در حوزه مقابله با جنگ فرهنگی بر علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: راهیان نور یک ظرفیت مناسب برای شناخت خارگ مقاوم است، اگر همدلی و همزبانی در هشت سال دفاع مقدس نبود این نصر و پیروزی حاصل نمی‌شد، امسال هم به هول قوه الهی با همکاری و همراهی این حرکت عظیم فرهنگی در این جزیره به نحو احسن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2222

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است