شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران: بهترین اقدام پدافندی آفند است/ روز به روز بر اقتدار و توانمندهای نیروهای مسلح افزوده می شود

سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران: بهترین اقدام پدافندی آفند است/ روز به روز بر اقتدار و توانمندهای نیروهای مسلح افزوده می شود

منتشرشده در سپاه شنبه, 01 دی 1397 ساعت 14:01
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز؛ فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بهترین اقدام پدافندی آفند است، گفت: اقتدار نیروهای مسلح ما مردمی و بر اساس مبانی الهی و اسلامی شکل گرفته است.

 به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر  اعظم(ص) ۱۲ نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بهترین اقدام پدافندی آفند است، اظهار داشت: این اقدام در مجموعه پدافندی تعریف شده و به منظور پیش بینی برای بازپس گیری می باشد. این رزمایش پاسخی به ادعا‌های دشمنان بود. آن‌ها باید بدانند که توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک توان بازدارنده است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) فرمودند، اگر بخواهند یکی بزنند، حتما ١٠ تا می‌خورند.

 

سرلشکر جعفری افزود: این توانمندی اینجا اثبات شد که جمهوری اسلامی و رزمندگان ما می‌توانند چنین کاری را انجام دهند؛ در واقع این توانمندی به نظر ما موجب بازدارندگی می‌شود.

 

وی جو سازی های دشمن علیه ایران اسلامی را خلاف واقع توصیف و تصریح کرد: همه آزادگان و حق طلبان جهان توطئه ها و ترفند های رسانه ای دشمنان را می دانند ؛ قدرتی که  جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده مردمی بوده و بر اساس مبانی الهی و اسلامی  و به نفع مردم منطقه است.

 

فرمانده کل سپاه در ادامه با مخاطب قرار دادن دشمنان ایران اسلامی یادآور شد: آمریکایی ها حواسشان را جمع کنند ؛ روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح و فناوری و تجهیزاتمان افزوده می شود.

 

سرلشکر جعفری درباره ورود آمریکایی ها در منطقه رزمایش اظهار داشت: ورودی که آنها به منطقه داشتند طبق معمول مراقبت هایی را که باید از منطقه داشته باشیم را انجام داده و نکاتی را نیروی دریایی سپاه به آمریکایی ها گفتند که آنها هم تمکین کردند. 

  

سرلشکر جعفری تاکید کرد: امیدواریم که دشمنان بیش از گذشته به توان پاسخ کوبنده ما در برابر اقدامات خود پی برده باشند.

 

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است