شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار سلامی در رزمایش پیامبر اعظم ۱۲: در توسعه قدرت دفاعی توقف نمی‌کنیم

سردار سلامی در رزمایش پیامبر اعظم ۱۲: در توسعه قدرت دفاعی توقف نمی‌کنیم

منتشرشده در سپاه شنبه, 01 دی 1397 ساعت 13:31
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز :جانشین فرمانده کل سپاه برنامه آینده سپاه را عدم توقف در توسعه قدرت دفاعی عنوان و تصریح کرد : در حوزه دستاوردها، فناوری ها، تاکتیک ها و تکنیک ها در تلاش برای پیشرفت هر چه بیشتر هستیم و برنامه همیشگی ما پیشرفت در امتداد این موارد خواهد بود.

 

به گزارش سپاه نیوز ؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 12 با تاکید بر اینکه همواره قدرت بر اساس تهدید شکل می‌گیرد،گفت: ما اگر تهدید شویم، قدرت خواهیم ساخت و این دیوانگی است وقتی همواره تهدید می‌شویم، خود را خلع سلاح کنیم و در اختیار دشمن قرار دهیم.

 

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: به طور قطع تجربیات ناشی از نبرد با تکفیری‌ها به ویژه در نیروی زمینی سپاه اثرات ویژه ای در پیشرفت و عملکرد نیروهای ما داشته است و باعث شده که نیروها از یک میدان تاکتیکی خلاقانه برخوردار شوند و همچنین دکترین دفاعی خود را بر اساس تغییر شکل جنگ‌ها از لحاظ فنی و عملیاتی تغییر شکل دادیم.

 

وی برنامه آینده سپاه را عدم توقف در توسعه قدرت دفاعی عنوان و تصریح کرد : در حوزه دستاوردها، فناوری ها، تاکتیک ها و تکنیک ها در تلاش برای پیشرفت هر چه بیشتر هستیم و برنامه همیشگی ما پیشرفت در امتداد این موارد خواهد بود.

 

جانشین فرمانده کل‌سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان احساس می‌کنند که منافعشان در به آتش کشیدن منطقه است و همواره با سیاست خطرناک ارسال سلاح به منطقه این جغرافیا را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان ما را تهدید می‌کنند و در همان حال از ما می‌خواهند که از قدرت دفاعی خود بکاهیم که این منطقی نیست.

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است