شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهبا حضور نماینده ولی فقیه در سپاه؛ آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه؛ آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 28 آذر 1397 ساعت 14:59
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در حسینیه ثارالله سپاه لرستان برگزار شد.

به گزارش سپاه نیوز: آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان استانی در حسینیه ثارالله سپاه لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در این مراسم با اشاره به گذشت چهل سال از عمر انقلاب اظهار داشت: حفظ و استمرار انقلاب  اسلامی طی چهار دهه با وجود توطئه ها و خباثت های دشمنان، از جنگ سخت چالش های امنیتی گرفته تا تهاجم فرهنگی و هدف قرار دادن باور و اعتقادات جوانان این سرزمین نشان از معجز گون بودن آن دارد.

وی با بیان اینکه نظام ولایی فرصت عالی برای تعالی معنوی است، گفت: برنده ها در این چهل  سال انقلاب شهدا هستند ،افرادی که لغزش نداشتند  و معتقدم به هیچ خانواده شهیدی تسلیت نگویید بلکه به آنها تبریک بگویید .

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه باب جهاد باز است، گفت:  جنگ فرصت و امتحان خوبی بود و چه زیبا برخی عرج یافتند و ما جا مانده ها نیز باید راه آنها را ادامه دهیم و آن تفکر را حفظ کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: استفامت فکری و عملی هویت پاسداری و بسیجی انقلاب زنده است اما دشمن دارد و به همین دلیل پاسدار و محافظ می خواهد و پاسدار نباید در اندیشه و عمل بلغزد.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه  به حضور مردم لرستان در همه صحنه‎های دفاع از انقلاب اشاره و تاکید کرد: لرستانی‌ها با اندیشه و سلحشوری در صحنه‎های مختلف پیش روی انقلاب حضور داشته و دارند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین علی درویشی به ‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الله جلیلیان در مدت تصدی مسئولیت تقدیر شد.

انتهای پیام/02



آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است