شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهمعاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین : اقتصاد مقاومتی جهت رویارویی با دشمنان نظام و شرایط استراتژیک کشور طرح شده است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین : اقتصاد مقاومتی جهت رویارویی با دشمنان نظام و شرایط استراتژیک کشور طرح شده است

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 28 آذر 1397 ساعت 14:03
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار  غلامی گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی با توجه به رهنمون های مقام معظم رهبری( مد ظله) تبیین و مشخص شده است این در حالی است که اقتصاد مقاومتی جهت رویارویی با دشمنان نظام و شرایط استراتژیک کشور طرح شده است .

 

به گزارش سپاه نیوز؛سردار سرتیپ دوم پاسدار نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: کشور در حوزه های اقتصادی با مسایل و مفاهیمی مواجه است که به هیچ عنوان تاکنون چه در عرصه نظر و در کتاب های درسی و چه در عرصه عمل و تجارب مشابه واقعی نداشته است.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد کشورمان نیازمند نوآوری و ابتکار است افزود: نظریه پردازی و الگوسازی در عرصه های جدید اقتصادی ضروری است. هر کشوری که علم استکبار ستیزی را برپاکند نیازمند الگوهای اقتصادی است که از جمله می توان به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

 

وی در خاتمه افزود: در سال ها ی اخیر سیاست های اقتصاد مقاومتی با توجه به رهنمون های مقام معظم رهبری (مد ظله) تبیین و مشخص شده است این در حالی است که اقتصاد مقاومتی جهت رویارویی با دشمنان نظام و شرایط استراتژیک کشور طرح شده است .

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است