شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار حزنی در آیین افتتاح پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه : اجرای بیش از ۱۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کرمانشاه

سردار حزنی در آیین افتتاح پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه : اجرای بیش از ۱۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کرمانشاه

منتشرشده در سپاه شنبه, 05 آبان 1397 ساعت 10:02
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در آیین افتتاح پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تصریح کرد: اولویت اول سپاه خدمت به مردم است و تا امروز بیش از ۱۴هزار پروژه در استان کرمانشاه انجام شده است.

 

 

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدضیاء الدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در آیین افتتاح پروژه های ۷۸ واحد مسکونی روستایی اظهار داشت: اولویت اول سپاه خدمت به مردم است بطوریکه در تمام نیروهای سپاه از هوافضا گرفته تا نیروی دریایی آن دارای یک قرارگاه محرومیت زدایی برای خدمت به مناطق محروم می باشد .

 

وی با بیان اینکه یک قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی درکشور برای برنامه ریزی و دادن ماموریت به سطوح مختلف تشکیل شده است، افزود: تمام فرماندهان سپاه در سطوح مختلف برنامه های قرارگاه محرومیت زدایی را با عشق و علاقه خاصی انجام می دهند.

 

سردار حزنی تصریح کرد: کارهای خوبی در کشور انجام شده است و تا امروز بیش از ۱۴هزار پروژه در استان کرمانشاه انجام شده است.

 

وی اذعان داشت: اقدامات خوبی در بحث مساجد، خانه های عالم و حوزه های علمیه با توجه به کمبود مساجد در استان کرمانشاه نیز در دست اقدام است.

 

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخت واحدهای مسکونی معلولین زلزله زده را بسیار مهم دانست و ادامه داد: ساخت منازل دارای معلولین ازبرنامه های مهم سپاه است که درساخت آن باهمکاری دولت وسازمان بهزیستی مشارکت داشته باشد تا هیچ معلولی بدون خانه نباشد.

 

سردار حزنی در ادامه گفت: کسانی که در این استان به مردم احترام گذاشته و باعث خوشحالی مردم می شوند و مردمداری و مردمیاری می کنند کار آنها قابل تقدیراست.

 

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه اذعان داشت: وقتی مسئولین مختلف در کنار همدیگر باشند اقدامات آنها قابل توجه وموفق خواهد بود واین موضوع به عینه دراستان کرمانشاه مشهود است.

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است