شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهقرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) روزانه 10 هزار وعده غذا بین زائران اربعین توزیع می‌کند

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) روزانه 10 هزار وعده غذا بین زائران اربعین توزیع می‌کند

منتشرشده در سپاه شنبه, 05 آبان 1397 ساعت 11:24
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: در آشپزخانه مرکزی ستاد اربعین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) روزانه بین هشت تا 10 هزار وعده غذا برای زائران اربعین طبخ و بین آنها توزیع می‌شود.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ آشپزخانه ستاد اربعین این قرارگاه مستقر در مهران با توجه به تراکم تردد جمعیت با همکاری فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام روزانه بین هشت تا 10 هزار وعده غذا برای زائران طبخ می‌کند.

 

 رجبیمسئول ستاد اربعین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در این باره اظهار داشت: آشپزخانه ستاد اربعین قرارگاه خاتم مستقر در پایانه مرزی مهران توانایی پخت 15 تا 20 هزار وعده غذا در طول شبانه‌روز برای زائران دارد.

مسئول ستاد اربعین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: 40 آشپز ماهر به صورت نوبتی با حضور در آشپزخانه قرارگاه وظیفه پخت و پز غذا برای زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران را بر عهده دارند.

 

وی یادآور شد: در کنار این تعداد آشپز 110 نفر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، پذیرایی، موکب‌داری و... در ستاد اربعین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) فعالیت دارند.

 

رجبی گفت: این تعداد خدمتگذار حاضر در ستاد اربعین قرارگاه خاتم از  نقاط مختلف کشور سازماندهی شده‌اند.

 

شایان ذکر است قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) چندین موکب در مسیر زائرین اربعین برپا کرده است که در این موکب‌ها علاوه بر توزیع آب معدنی و غذای گرم در سه وعده، مهیا نمودن مکان بیتوته و استراحت برای زائرین، اقامه نماز، استقرار روحانی برای پاسخگویی به سؤالات شرعی زائرین و توزیع بسته‌های فرهنگی نیز صورت می‌گیرد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است