شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهقرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافت

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافت

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403 ساعت 21:24
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به معرفی و عرضه آثار تخصصی خود در زمینه‌های فنی و مهندسی می‌پردازد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 19 تا 29 اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می گردد و قرارگاه در این نمایشگاه با 227 عنوان از کتاب‌ های منتشر شده خود در موضوعات مختلف فنی و مهندسی حضور یافته است.


این نمایشگاه در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و همزمان به‌ صورت مجازی در ketab.ir برقرار می‌ باشد و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در بخش ناشران دانشگاهی، سالن 2، راهروی D، غرفه 55 از ساعت 8 الی 20 میزبان محققان، متخصصان، صنعتگران و جامعه علمی کشور است.


قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با هدف اثبات بنیه علمی سپاه و شناساندن فعالیت‌ های سازندگی و عمرانی خود، برای سیزدهمین  سال پیاپی در نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران حضور می‌ یابد و کتب فنی‌ - ‌تخصصی خود را که حاصل توان علمی و تجربی پرسنل فعال قرارگاه است و بعضاً در نوع خود بی‌ نظیر و یا کم‌ نظیر می‌ باشند، به جامعه علمی کشور عرضه می‌ نماید.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است