شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع): رژیم غاصب صهیونیستی در سردرگمی ترمیم ناپذیر و حرکت سریع به سمت سراشیبی سقوط است

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع): رژیم غاصب صهیونیستی در سردرگمی ترمیم ناپذیر و حرکت سریع به سمت سراشیبی سقوط است

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 01 آبان 1402 ساعت 14:06
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سردار غلامی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و پشتیبانی های آمریکا گفت : رژیم غاصب صهیونیستی در یک سردرگمی ترمیم ناپذیر است و این نشاندهنده حرکت سریع به سمت سراشیبی سقوط است .


به گزارش سپاه نیوز؛سرتیپ پاسدار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام در مراسم  هفته تربیت بدنی اظهار داشت: توجه به امر ورزش در دانشگاه امام حسین علیه السلام  یک امر بسیار مهم است چراکه مولفه اقتدار و آمادگی رزمی ما وابسته به نیروی انسانی سالم، باروحیه و پرنشاط است و ورزش سهم مهمی در این آمادگی جسمی ،روحی و حفظ سلامت کارکنان دارد.
سردار غلامی با اشاره به  تحقق منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در راستای ارتقاء توان رزم نیروهای مسلح افزود :ما از آمادگی جسمانی بالای دانشجویان راضی هستیم اما به این سطح قانع نبوده و در راستای بهبود آن برنامه ریزی های لازم را به عمل خواهیم آورد.
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام در ادامه بیان داشتند : جلوه های بسیار درخشانی از آمادگی جسمانی را می توان در عملیات موفق و غرور آفرین طوفان الاقصی مشاهده نمود واین پیروزی رزمندگان در روزهای اخیر ،روزهای سرشار از امید و سربلندی ملت های آزاده جهان به ویژه ملت غیور و بزرگ فلسطین است و باید به این حماسه و شکوه با تمام وجود افتخار کرد.
وی در ادامه گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب شهید سلیمانی الگویی را به ملت مظلوم فلسطین ارائه نمود که با نگاه به دستاورد های انقلاب اسلامی و با اعتماد به نفس ، جریان های مقاومتی مبتنی بر تفکر انقلابی به وجود آورد که سرنوشت یک ملت را از سنگ به راکت های پیشرفته تغییر داد  و این حماسه سرنوشت منطقه و فلسطین را تغییر داده است.
سردار غلامی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و پشتیبانی های آمریکا گفت : رژیم غاصب صهیونیستی در یک سردرگمی ترمیم ناپذیر است و این نشاندهنده حرکت سریع به سمت سراشیبی سقوط است .
در پایان ضمن گرامی داشت هفته تربیت بدنی از اساتید و متولیان ورزش دانشگاه و خانواده معظم شهدای ورزشکار دانشگاه تجلیل شد.  

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است