شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاه‌نماینده ولی فقیه در سپاه : دشمن به دنبال ايجاد ياس است / اميدآفريني و شوق آفريني از مصادیق جهاد است

‌نماینده ولی فقیه در سپاه : دشمن به دنبال ايجاد ياس است / اميدآفريني و شوق آفريني از مصادیق جهاد است

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 03 آبان 1402 ساعت 11:50
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ايجاد ياس است گفت: امروز از كارهايي كه قطعاً از مصاديق جهاد تبيين به شمار می رود اميدآفريني و شوق آفريني است .

به گزارش سپاه نیوز؛  حجت الاسلام و المسلمین عبدا... حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه که در دانشگاه هوافضای عاشورای این نیرو برگزار شد ، ضمن تقدیر از مجموعه کارهای انجام شده در نیروی هوافضای سپاه گفت : هوافضا را از برجسته‌ترين نيروهایي مي‌دانيم كه حضرت آقا از عملكردش اظهار رضايت كرده‌اند و در مقابله با جبهه استكبار هم نقش بسيار تعيين كننده ای دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به کینه و بغض دشمنان علیه سپاه یادآور شد :  بعد از جایگاه ولايت ، سپاه در صف اول پاسداري از انقلاب قرار دارد و  بيشترين دشمنی استكبار هم بعد از ولايت با سپاه است .

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در ادامه تصریح کرد : مجموعه نمايندگي مأموريت اولش صيانت از سپاه و پاسداري است ؛ امروز هجمه سخت ، قدرت از كار انداختن توان سپاه را ندارد و این يك واقعيت است .  

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه پیرامون برنامه دشمنان و راههای مقابله با آن گفت : دشمن به دنبال ايجاد ياس است ، امروز يكي از كارهايي كه قطعاً از مصاديق جهاد تبيين به شمار می رود اميدآفريني و شوق آفريني است .

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت : ما سپاه را هزينه اشخاص ، احزاب و جريان‌ها نمي‌كنيم ، اما در روشنگري و جهاد تبيين و در دفاع از ولايت ، در مقابل استكبار و ضد انقلاب بي‌طرف نيستيم.

وی افزود: ما در مقابل استکبار از همه سیاسی تریم ، اما گرفتار دسته‌بندي‌هاي داخلي هم نمي‌شویم . ما در مجموعه سپاه برای حضور همگاني خودمان و حضور حداكثري مردم تلاش می کنیم ، اما اینکه چه کسی رأي بیاورد به ما مربوط نمی شود .

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده سپاه، اظهار داشت :  با عنايات الهي، سپاه روزهاي درخشان و شكوفايي را در پيش دارد و در اين شكوفايي نيروي هوافضا با درخشش بيشتري ظاهر خواهد شد .

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است