شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهآغاز طرح بسیج آبرسانی به روستاهای محروم کشور با فعالیت ۳۵۰۰ گروه جهادی

آغاز طرح بسیج آبرسانی به روستاهای محروم کشور با فعالیت ۳۵۰۰ گروه جهادی

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 10 مرداد 1402 ساعت 14:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سردار سلیمانی با اشاره به آغاز طرح بسیج آبرسانی به روستاهای محروم کشور گفت: ۳۵۰۰ گروه جهادی در این طرح شرکت داشته اند و تاکنون ۶۵۰هزار نفر از مردم روستایی کشورمان از نعمت آب آشامیدنی پایدار ،سالم و بهداشتی برخوردار شده اند.

به گزارش سپاه نیوز؛  تفاهم نامه جامع همکاری بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج مستضعفین با حضور روسای این دو نهاد و تعدادی دیگر از مسئولان مربوطه و با حضور اصحاب رسانه در محل سازمان بسیج در تهران امضا شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین  در این مراسم گفت: کمیته امداد جزو برترین نهادهای خدمات رسان است و رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه ای به آن دارند.

 سردار سلیمانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ، بسیج را فرزند انقلاب می دانند افزود: بعد از انجام واجبات، خدمات به مردم جزو اولی ترین و بهترین اعمال است.

وی همچنین با اشاره به آغاز طرح بسیج آبرسانی به روستاهای محروم کشور گفت: این طرح که از حدود ۱۴ماه قبل آغاز شد هم اکنون در کل روند طرح ۵۱ درصد پیشرفت دارد و میزان آبرسانی آن به روستاهای نیز ۳۳درصد پیشرفت کاری دارد و در این طرح که ۳۵۰۰گروه جهادی شرکت داشته اند تاکنون ۶۵۰ هزار نفر از مردم روستایی کشورمان از نعمت آب آشامیدنی پایدار ،سالم و بهداشتی برخوردار شده اند.

سردار سلیمانی همچنین افزود با وجود تنگناهای مالی ،این طرح روند خوبی دارد و ان‌شاالله مشکل تنش آبی همه روستاهای دارای تنش را در کشور برطرف می کنیم.

 وی همچنین از رسانه ها بابت انعکاس این گونه خبرهای امید آفرین تشکر کرد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است