شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نقش کلیدی در حوزه های مختلف ایفا می کند

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نقش کلیدی در حوزه های مختلف ایفا می کند

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 04 مرداد 1402 ساعت 13:36
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سردار عابد با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نقش کلیدی در حوزه های مختلف ایفا می کند گفت: کوچکترین نگاهی به خارج از کشور نداریم.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه بررسی پروژه های قرارگاه در گلستان گفت : قرارگاه امروز در خیلی از پروژه های استراتژیک و راهبردی کشور حضور دارد و تحریم های ظالمانه ایادی استکبار را با ظرفیت همین مرز و بوم شکسته است تا مصداق شعار " ما می‌توانیم " باشیم.

سردار عابد ضمن اشاره به ابرپروژه ستاره خلیج فارس تصریح کرد : امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نقش کلیدی در حوزه های مختلف ایفا می کند و دشمنان ما گمان نمی کردند ایران اسلامی در تولید بنزین خودکفا شود اما به همت مهندسان ایرانی این مهم رقم خورد.

وی بیان داشت : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) یک مجموعه مقدس از همین ملت است و ما کوچکترین نگاهی به خارج از کشور نداریم چراکه با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار با اتکا به سرمایه بزرگ خود یعنی جوانان خوش فکر و خلاق در حال خدمت به مردم هستیم .

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان آخرین وضعیت پروژه های قرارگاه در استان افزود : پروژه ساخت سد نرماب در واقع به اتمام رسیده و مراحل جانبی آن باقی مانده که نیاز به هماهنگی برخی دستگاه های اجرایی استان دارد تا عملیات آبگیری آغاز شود.

وی گفت : پروژه لایروبی خلیج گرگان در فاز اول با اقدامی جهادی در حال تکمیل است تا وارد فاز دوم شود و پروژه های دیگر همچون زهکشی اراضی ، ساخت شهربازی مدرن گرگان و نهضت آبرسانی در حال اجراست تا در بلند مدت اثر خود را روی زندگی مردم نشان دهد.

انتهای پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است