شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهآیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام در بنیاد تعاون سپاه برگزار شد

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام در بنیاد تعاون سپاه برگزار شد

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 08 مرداد 1402 ساعت 15:21
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام با حضور جانشین فرمانده کل سپاه در بنیاد تعاون سپاه برگزار شد.

به گزارش سپاه نیوز ؛ همزمان با ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام،  آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام با حضور دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان ،مسئولین، خانواده‌ معظم شهدا و کارکنان در بنیاد تعاون سپاه برگزار شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در این مراسم با تسلیت ایام عزای حضرت سیدالشهدا اظهار کرد: شهدا با نثار خون خود به ما نشان دادند که انجام تکالیف الهی امری واجب است و همگان باید برای انجام آن به میدان بیایند.

وی افزود: عمل به تکالیف الهی و جانفشانی‌ها بود که  نصرت الهی را به همراه داشت و طی سالیان متمادی طمع دشمنان و خبیثان عالم را ناکام گذاشت.

جانشین فرمانده کل سپاه  تقابل ۴۴ ساله انقلاب اسلامی با جبهه استکبار و ناکامی دشمنان برابر ایران اسلامی را شاهد مثالی بر عمل به تکالیف الهی عنوان و تصریح کرد :به رغم تمامی نابرابری‌های مادی اما نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با اقتدار و استقلال ایستاده و تقدیم ۲۰۰ هزار شهید مؤید عمل به هنگام به تکلیف است.

سردار فدوی تصریح کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی تکلیفی است که امروز بر دوش ما قرار دارد و می‌بایست به خوبی به تکلیف خود عمل کنیم تا همانند شهدا عاقبت بخیر شویم.

گفتنی است؛ پیکر مطهر شهید گمنام پس از برگزاری مراسم تشییع باشکوه ،با مرثیه سرایی و مداحی حاج امیر عباسی به خاک سپرده شد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است