شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاههمایش سران طوایف و علمای قرارگاه شهید میرحسینی برگزار شد

همایش سران طوایف و علمای قرارگاه شهید میرحسینی برگزار شد

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 05 تیر 1402 ساعت 14:34
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

همایش سران طوایف و علمای قرارگاه شهید میرحسینی در حسینیه شهیدان میر حسینی با حضور جمعی از مسولان و متعمدان برگزار شد.

به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین الماسی فرمانده تیپ نیروی مخصوص110 سلمان فارسی در همایش سران طوایف و علمای قرارگاه شهید میرحسینی که در حسینیه شهیدان میر حسینی این یگان با حضور جمعی از مسولان و متعمدان برگزار شد اظهار کرد: این گردهمایی هرساله با هدف ارتقا وحدت و اتحاد و همچنین هم اندیشی برگزار می‌شود، وحدت و اتحاد مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان و همچنین سران طوایف این منطقه همواره زبانزد خاص و عام بوده است.

سردار الماسی با اشاره به اینکه یکی از اثرات پروژه های محرومیت زدایی ایجاد امنیت پایدار است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری سران طوایف و بزرگان و معتمدان منطقه با وحدت و همدلی در راستای خدمت به مردم قدم های مهمی برداشته و در حفظ امنیت بکوشیم ولحظه ای غفلت نکنیم.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با تاکید بر لزوم تقویت وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب افزود: باید تلاش کنیم تا با حفظ این وحدت و برادری دشمنان اسلام را در رسیدن به اهدافشان نا کام بگذاریم.

سردار مرتضوی با اشاره به وجود امنیت پایدار در استان سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه در این استان در بین نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی همکاری و هماهنگی خوبی وجود دارد که موجب پایداری امنیت شده است، سعی ما این است که موقعیت سران طوایف حفظ و احیاء شود.

سردار مرتضوی تصریح کرد: اگر می‌بینید تمام تلاش فضای مجازی و رسانه‌های در اختیار دشمنان اسلام در راستای ایجاد ناامیدی در دل مردم است، نشان می‌دهد دشمن کاملاً هشیار و بیدار بوده و از توان فکری خوبی برخوردار است؛ اما اگر این تلاش دشمنان به نتیجه نرسیده علت آن عنایت خداوند متعال و بصیرت، غیرت و هوشمندی شما عزیزان است.
در ادامه این برنامه مولوی ریگیان پور امام جماعت شهرستان میرجاوه اظهار کرد: اسلام بر وحدت و اخوت تاکید دارد و به ما می‌گوید همه با هم یکی هستیم.

مولوی ریگیان‌پور افزود: همه علماء اهلل تسنن موظف هستیم با جدیت پای کار باشیم و امروز بیگانگان در صدد هستند این وحدت را را برهم بزنند زیرا دشمن قسم خورده است و به جان و ناموس ما رحم نمی کند و یک لحظه ساکت نمی نشیند تا اتحاد ما را از بین برد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است