شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهاهدای 100 سری جهیزیه به زوج های جوان خوزستانی توسط قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه

اهدای 100 سری جهیزیه به زوج های جوان خوزستانی توسط قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 11 تیر 1402 ساعت 16:54
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به همت قرارگاه منطقه‌ای کربلای نیروی زمینی سپاه، بیش از یکصد سری جهیزیه طی مراسمی به زوج های جوان خوزستانی اهدا گردید.


به گزارش سپاه نیوز؛  سردار خادم الشهدا فرمانده قرارگاه طی سخنانی در آیین اهدای  این جهیزیه ها  به نوعروسان مناطق مرزی استان خوزستان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، سری دیگری از اقلام و لوازم خانگی در قالب جهیزیه‌ به ارزش ۱۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تهیه و به نوعروسان کم بضاعت شهرستان های اهواز، آبادان، خرمشهر و شادگان اهداء گردید.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها مشتمل بر چند قلم لوازم اصلی خانگی از جمله یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، سرویس قابلمه و سرویس قاشق  و چنگال  است که از محل کمک های اهدایی رزمندگان قرارگاه، اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه و کمک های دفتر رهبری تهیه و تدارک دیده شده است.

وی افزود: این اقدام که به یکی از برنامه های ثابت و دنباله دار قرارگاه کربلا تبدیل شده است، در راستای اجرایی نمودن دستورات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج بهنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی مشترک است.

فرماندار قرارگاه جنوب غرب کربلای نیروی زمینی سپاه بیان کرد: برنامه ریزی برای اهدای جهیزیه به دیگر نوعروسان واجد شرایط مناطق مرزی در حال انجام است و این روند حمایت از زوج های جوان به طور مستمر ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل طباطبایی مسؤل نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا نیز در سخنانی گفت: کسی که به قرآن کریم و عترت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم تمسک جوید دنیا و آخرتش تضمین خواهد شد.

وی افزود: صداقت، تفاهم در زندگی، ساده زیستی، حفظ کرامت یکدیگر، احترام و محبت ورزی و توجه به همسر در کلیه مراحل زندگی از توصیه های دین مبین اسلام برای استحکام و مودت بیشتر می باشد.

آیین واگذاری این ۱۰۰ سری جهیزیه با اهدای ۱۹ سری جهیزیه با حضور زوج های جوان و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، تبلیغی به اهتمام معاونت محرومیت زدایی قرارگاه منطقه ای کربلا برگزار شد؛ گفتنی است تا کنون بیش از ۳۰۰۰ جهیزیه در قالب این برنامه به نوعروسان کم بضاعت مالی استان خوزستان واگذار گردیده است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است