شما اینجا هستید: خانهاستانهامازندرانفرمانده سپاه کربلای استان مازندران تاکید کرد: تقویت هیات های اندیشه ورز به منظور حل مشکلات جامعه

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران تاکید کرد: تقویت هیات های اندیشه ورز به منظور حل مشکلات جامعه

منتشرشده در مازندران سه شنبه, 07 آذر 1402 ساعت 09:20
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سردار مسلمی با تاکید بر تقویت هیات های اندیشه ورز به منظور حل مشکلات جامعه ، برخی اقدامات بسیج در استان را نام برد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در همایش نخبگان بسیجی استان با عنوان "طلایه داران پیشرفت،عزت و افتخار " که درسالن اهل بیت (ع) ساری برگزار شد با بیان اهمیت تشکیل تقویت هیات های اندیشه ورز بسیج در استان گفت: هیات‌های اندیشه ورز بسیج برای کمک دولت پای کار هستند و مسئولان باید از  تفکر آنان در تصمیم سازی هاو تصمیم گیری ها حمایت کنند.
سردار مسلمی بیان کرد: بسیج به عنوان مایه حیات سپاه در خدمت این مجموعه به انجام ماموریت می پردازد و هدف نیز نهادینه کردن تفکر بسیجی و تقویت روحیه بسیجی در جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت و دستاورد گروه‌های اندیشه ورز گفت: با همت ۲۵۰ اساتید بسیجی سند راهبردی ۵ساله پیشرفت استان مازندران تدوین شد که در این کتاب با تکیه بر روشهای علمی با توجه به مسائل زیست بوم استان راهکارهای مناسب ارائه می شود و مسئولان باید از تفکر ایده های این گروه‌های اندیشه ورز حمایت کنند.

سردار مسلمی گفت: هدف سپاه و بسیج کمک به دولت در انجام وظایفشان است ؛ خدمت به مردم تنها در کلام نیست و امید آفرینی باید همراه با عمل باشد که بسیجیان دیار علویان در ایام کرونا با جمع آوری ۷۰۰میلیاد تومان در بحث کمک‌های مومنانه ،توزیع واکسن و تدفین اموات در این امر خوش درخشیدند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: همچنین آبرسانی به ۲۰۰روستا در دستور کار قرار دارد که تا کنون ۷۶درصد پیشرفت دارد و آبرسانی هزار و ۳۵۰روستا نیز در دستور کار قرار دارد و گروهای جهادی درزمینه محرومیت زدایی،راه روستایی، و پیشرفت فیزیکی بسیاری از پروژه ها اقدامات خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.
سردار مسلمی تاکید کرد: برگزاری بیش از هزار یادواره شهدا،بیش از دوهزار نشست روشنگری ،بیش از هزارو ۸۰۰ دیدار با خانواده شهدا،تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی برخی از اقدامات فرهنگی بسیج در این ایام است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای استان مازندران نیز در این همایش گفت: پایه و اساس فعالیت‌ها و تصمیمات نخبگان و هیات های اندیشه ورز بسیج ،طبق حدود و مقررات الهی و حول محور دین باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی بیان داشت: خدمت به مردم عبادت است و در این راستا باید جهت گیری ،برنامه ریزی،سیر و سلوک علویان در اداره امور جامعه،حول محور خدمت به مردم است.

وی افزود: پستها و منصبها بستری برای خدمت به مردم هستند و تمام تلاشها، تصمیمات و برنامه ریزی های دولت و بسیجیان، برای خدمت به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی تاکید کرد: رسالت انبیای الهی دین باوری و دین محوری بود و امروز دشمن همین امر مهم یعنی دین و ایمان مردم را نشانه گرفته است که باید حواسمان به توطئه های شمنان باشد.

وی گفت:  دشمن با نشانه گیری دین و ایمان مردم تلاش دارد با تغییر ذائقه سیاسی و تضعیف عوامل اقتدارزا  ارزش‌های دینی جامعه را کمرنگ کند که لازم است با بصیرت مراقب برنامه های دشمنان باشیم‌.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی بیان کرد: هیات ها و نخبگان اندیشه ورز در برنامه ریزی و تصمیمات خود،خدمت به مردم ،تقویت آموزه های دینی،محرومیت زدایی،رعایت حدود الهی درقوانین و مقررات توجه کامل داشته باشند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است