شما اینجا هستید: خانهاستانهامازندرانفرمانده سپاه کربلای استان مازندران : اجرای ۱۹ طرح آبفا در دستور کار سپاه کربلای استان قرار دارد

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران : اجرای ۱۹ طرح آبفا در دستور کار سپاه کربلای استان قرار دارد

منتشرشده در مازندران چهارشنبه, 01 آذر 1402 ساعت 11:03
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده سپاه کربلای مازندران به فعالیت ۵ هزار گروه بسیجی و حمایت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه آموزشی اشاره کرد و گفت: اجرای ۱۹ طرح آبفا در دستور کار سپاه کربلای استان قرار دارد.

به گزارش سپاه نیوز؛  سردارسرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه از اقدامات اساسی سپاه، آبرسانی به مناطق محروم استان است، گفت: با ورود مهندسان بسیجی با امضای تفاهم نامه‌ای با آبفای استان، ۱۹ طرح آبرسانی در دستور کار قرار گرفت.

سردار مسلمی به تکمیل مجتمع‌های آبرسانی اشاره کرد و افزود: ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای اجرای طرح‌های آبرسانی استان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه با راه اندازی خط ایثار بسیجیان فعالیت در مراکز تولیدی دارد، ادامه داد: لوله گذاری تاکنون در ۲۰۰ کیلومتر انجام شد و با اتمام این طرح آبرسانی به ۲۰۰ روستا انجام می‌شود.

سردار مسلمی تکمیل آبرسانی در جاده خزر آباد را از اقدامات مهم برشمرد و گفت: ۱۰ کیلومتر خط انتقال احداث شد و برای هزار و ۳۵۰ روستای دیگر نیز وارد عمل خواهیم شد.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با اشاره به محرومیت در بخش‌های بالادست استان از مشکلات حوزه‌های مختلف استان است، افزود: در جاده بین مزارع و راه روستایی با مشکل روبرو بوده ایم و ۳۰۲ طرح عمرانی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: ۳ هزار طرح برنامه ریزی شد و ۳۹۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به فعالیت ۵ هزار گروه بسیجی و حمایت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه آموزشی اشاره کرد و گفت: ۲۵ هزار نفر تاکنون در حوزه دانش بنیان آموزش دیده اند.

سردار مسلمی افزود: یکی از مشکلات اساسی وجود نیازمندان است که توان خرید جهیزیه ندارند و هزار سری جهیزیه نیز برای نیازمندان در نظر گرفته ایم و ۴۵ هزار بسته معیشتی نیز در هفته بسیج توزیع می‌کنیم.

وی با اشاره به ورود خیران در تهیه بسته‌های معیشتی، ادامه داد: هزار خانه محروم نیز ساخته شد و خوشحالی این خانواده‌ها ارزشمند است.

سردار مسلمی به تهیه لوازم التحریر هم اشاره کرد و گفت: سعی شد از محل کمک خیران و با فعالیت خودجوش نیاز نیازمندان را برآورده کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به فعالیت ۱۵ مرکز درمانی با خدمات ارزان‌تر به مردم اشاره کرد وگفت: ۷۰۰ هزار دوز واکسن تزریق شد و در پارسال، ۸۶۰ هزار خدمات در کلینیک‌های درمانی وابسته به سپاه انجام شد.

وی ادامه داد: با همیاری بسیج کشاورزی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی تامین نهاده‌های دامی در مناطق دور دست مانند هزار جریب و دو هزار و سه هزار تنکابن ایجاد شد تا نهاده‌ها از کارخانه تولیدی دریافت و به افراد دامدار تحویل داده می‌شود.

سردار مسلمی بیان کرد:  در حوزه گندم و برنج فعالیت‌های ترویجی نیز انجام شده که از اقدامات شاخص است.

وی افزود: : باوجود اینکه دشمن با شبهه افکنی درصدد تخریب خدمات بسیج است با ظرفیت عظیم افراد بسیجی روبرو هستیم ؛بسیج  به دنبال گرفتن کار از پیمانکاران نیست و در کلان طرح‌ها زمانی که دولت نتواند آن ها را تکمیل کند ورود پیدا می‌کند.

وی درباره تکمیل طرح زباله سوز گفت:شورای تامین استان به نتیجه رسید بسیج سازندگی به موضوع زباله سوز ساری ورود پیدا کند و با گذشت یکسال به ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران، گفت: به دنبال رفع مشکل مردم هستیم و امیدواریم دولت نیز بودجه‌های عقب افتاده را تامین کند تا این طرح به سرانجام برسد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است