شما اینجا هستید: خانهاستانهاایلامفرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام: خدمات شهید آیت الله رییسی در بخش های مختلف کشور ماندگار است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام: خدمات شهید آیت الله رییسی در بخش های مختلف کشور ماندگار است

منتشرشده در ایلام شنبه, 05 خرداد 1403 ساعت 11:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: خدمات شهید آیت الله رییسی در بخش های مختلف کشور ماندگار است.

به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه دهلران با عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور کشور و هیئت همراه اظهار کرد: اگر آیت الله رئیسی شهید نمی‌شد خیلی از ما خدمات وی را نمی‌دیدیم و این شهادت باعث شد تا خدمات خدمتگزاران نظام ماندگار شود.
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام بیان کرد: شهید رئیسی خستگی را خسته کرده بود و کمتر کسی می‌توانست در خدمتگزاری پا به پای وی گام بردارد.
وی با اشاره به دوران خدمت شهید رئیسی در گذشته و حال، عنوان کرد: در قوه قضائیه تحول اساس ایجاد کرد و در قامت ریاست جمهوری گفتمان جدیدی در جهان جریان ساز کرد که آن هم خدمت بی منت بود.
سردار شاکرمی افزود: اگر در حوزه دیپلماسی موفق شدیم حاصل تلاش‌های شهید رئیسی و نخبه امور خارجه شهید امیر عبداللهیان بود و دیپلماسی شهید رئیسی و امیر عبداللهیان باعث شد تا با اقتدار، ما نیز عضو این گروه‌ها شدیم.
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) افزود: شهید رئیسی توجه ویژه ای به استان‌های کمتر توسعه یافته داشت و نگاه ویژه‌ی وی و وزیرانش به استان ایلام قابل چشم‌پوشی نیست.
وی عنوان کرد: یاد، نام و خاطرات این شخصیت به مثابه یک مکتب است و باید این مکتب ترویج داده شود.
سردار شاکرمی در پایان به توسعه دهلران و انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: باید با مشارکت حداکثری به توسعه و آبادانی بیشتر دهلران و کشور کمک کنیم.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است