شما اینجا هستید: خانهاستانهاایلامجانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام: شهید آیت‌الله رئیسی در تراز جهانی چهره کم‌نظیر بودند

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام: شهید آیت‌الله رئیسی در تراز جهانی چهره کم‌نظیر بودند

منتشرشده در ایلام سه شنبه, 08 خرداد 1403 ساعت 09:34
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام شهید آیت‌الله رئیسی را در تراز جهانی چهره ای کم‌نظیر دانست و گفت: سبک مدیریت جهادی و انقلابی، ویژگی‌های منحصر به فرد و برجسته‌ای که شهید رئیسی داشت ایشان را متمایز ساخت.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت شهرستان چوار ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید ما در میلاد امام رضا (ع) کار خود را شروع و با میلادش تمام کرد، گفت: آیت‌الله رئیسی باید آسمانی می‌شد، به درجه‌ای از عرفان رسیده بودند که باید در کنار خداوند آرام می‌گرفت.

سردار کریمیان اظهار کرد: ایشان یک شخصیت بسیار بی‌نظیر و تاثیرگذار در عالم اسلام بود که همه مراتب معنوی را به زیبایی طی کرد و در نهایت خداوند متعال این عزیز را به سوی خود فراخواند.

وی ادامه داد: سبک مدیریت جهادی و انقلابی، ویژگی‌های منحصر به فرد و برجسته‌ای که شهید رئیسی داشت ایشان را متمایز ساخت و رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی بود و در تراز جهانی نیز یک چهره کم‌نظیر بودند به گونه‌ای که بنا به آمار موجود، هر ۱۸ روز یک سفر استانی داشتند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به تداعی فضای نه‌ چندان دور شهید بهشتی، رجایی و باهنر توسط شهدای خدمت، اظهار داشت: شهید رئیسی عمر ریاست با برکت خود را وقف نظام و انقلاب کرد و هیچگاه از این راه خسته نشد و به واسطه مقام و جایگاهی که داشت پلی را برای رسیدن به ثروت و قدرت خود نساخت و آن را پلی قرار داد بین خداوند متعال و مردم برای خدمتگزاری بیشتر و تمام قد این مهم را در عمل اثبات کرد و خود را خادم ملت معرفی کرد.

وی با بیان اینکه واژه ایران در ادبیات سیاسی جهان یکی از پر تکرارترین واژه‌هاست، افزود: هر نظام و انقلابی با گذر زمان تضعیف می‌شود اما انقلاب ما بر بستر سختی‌ها قوی‌تر شده است. دیگر منافقین آن هیاهوی گذشته را ندارند، گروه‌های تجزیه‌طلب کردی سرجای خود نشانده شدند، رژیم صهیونیستی و آمریکا هر کدام سیلی‌های محکمی دریافت کردند. دیپلماسی (سیاسی _ اقتصادی) در حد اعلا در جریان است و رشد اقتصادی، سهولت در فروش نفت و افزایش ضریب امنیت غذایی کشور نمونه‌هایی از این دیپلماسی است.

سردار کریمیان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو خاطرنشان کرد: ما باید به دنبال انتخاب رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی باشیم، کسی که خود را نه ولی مردم بلکه خادم مردم بداند. کسی باشد که گفتمانش با گفتمان انقلاب و امامین انقلاب در تضاد نباشد و درد مردم را درک کند و به آن آشنا باشد و همچنین نگاهش نه به غرب، بلکه به همه ظرفیت‌های داخلی باشد.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد شهرستان چوار بیان داشت: این شهرستان دارای مراکز غنی از نفت و گاز است و در کل یک شهرستان صنعتی است، بنابراین نگاه مدیران و مسئولان به این خطه نیز باید صنعتی باشد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است