شما اینجا هستید: خانه
منتشرشده در اخبار نیروهای مسلح
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: سردار عظیمی گفت : همه توان نیروی زمینی سپاه و قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده است. 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه درتشریح اقدامات این قرارگاه در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: : همه توان نیروی زمینی  سپاه و قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده است. 

 

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اهمیت آمادگی برای مقابله با تهدیدات بیولوژیک گفت : پتانسیل های خوبی در یگان های تابعه قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه  برای گسترش توانمندی جنگ نوین ایجاد شده است. 

 

سردار عظیمی عنوان داشت: با تلاش قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در بخش درمان مرکز بهداری غرب هم ، ۱۱۵ تخت ثابت ، ۵۰ تخت نقاهتگاهی و ۱۵۰ تخت بیمارستانی آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ایجاد شده است. همچنین بیمارستان سیار شامل اورژانس متشکل از واحد های رفع آلودگی از مصدومین و درمان با ظرفیت ۲۰ تخت ، بیمارستان لایه اتوبوسی متشکل از ۵ اتوبوس تغییر کاربری یافته به بخش‌های اورژانس ، بستری ، اتاق عمل ، آزمایشگاه و تصویر برداری و راه اندازی یک باب نقاهتگاه ۳۰۰ تختی از دیگر اقداماتی است که بهداری نیروی زمینی سپاه با مشارکت قرارگاه نجف اشرف برای مقابله با ویروس کرونا انجام داده است. 

 

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اهمیت ضدعفونی معابر برای مقابله با ویروس کرونا یادآور شد : عملیات پاکسازی و ضدعفونی کردن منطقه سرزمینی از روز پنج فروردین ماه و از شهرستان‌های سنقرکلیایی و کنگاور آغاز شده است و این عملیات در سطح شهرستان کرمانشاه و در ادامه در سایر شهرستان نیز ادامه خواهد یافت.

 

وی در پایان با بیان آمادگی قرارگاه نجف اشرف در مقابل تهدیدات بیولوژیک ؛ خاطرنشان کرد : امیدواریم بتوانیم به کمک مردم شریف استان کرمانشاه ویروس کرونا را با قدرت شکست بدهیم و این مهم کاملا در دسترس است.

بازدید 817 بار آخرین ویرایش در سه شنبه, 12 فروردين 1399 ساعت 18:45

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است