شما اینجا هستید: خانه
منتشرشده در اخبار نیروهای مسلح
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: دبیر کل پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی  از برگزاری پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی فردا( دوشنبه )در تهران خبر داد و گفت:  این همایش با حضور  هزار نفر از مدیران جهادی و برگزیدگان برگزار و طی آن از ۲۵ مدیر جهادی و خانواده‌های شهدای جهادی تقدیر به عمل می‌آید.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر دبیر کل پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی در نشست خبری که امروز( یکشنبه 23 دی)  برگزار شد، در جمع اصحاب رسانه از برگزاری پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی فردا( دوشنبه ۲۴ دی )در مرکز همایش‌های صدا و سیماخبر داد وگفت: این همایش با حضور  هزار نفر از مدیران جهادی و برگزیدگان برگزار و طی آن از ۲۵ مدیر جهادی و خانواده‌های شهدای جهادی تقدیر به عمل می‌آید.

وی افزود: سخنرانان این همایش رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور و فرمانده کل ارتش هستند.

سردار سپهر با با بیان اینکه این انجمن بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در بحث مدیریت جهادی شکل گرفته و مردم‌نهاد است، ادامه داد: ترویج و تقویت و عمل جهادی در بخش مدیران و مسئولان، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و جهادی در کشور، ارتقای توانمندی‌های جهادی با کمک مراکز آموزشی، هم‌افزایی قوای کشور، ارائه راهبرد‌های جهادی، مطالبه‌گری‌ها بر اساس فرمایشات رهبری و ارائه راهبرد‌های جهادی به قوای کشور، بخشی از اهداف فعالیت‌های این انجمن است.

وی افزود: روحیات، ایثار و ساده‌زیستی مدیران، بخشی از شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیر جهادی در همایش مدیریت جهادی است.

سردار سپهر در ادامه تصریح کرد: این انجمن بدون استفاده از امکانات دولتی و تنها با استفاده از کمک‌های مردم و خیرین فعالیت می‌کند، البته لباس سبز سپاهی که پوشیدم نیز لباس جهاد و نماد روحیه انقلابی و لباس شهادت است اما با این حال تنها نظامی عضو هیئت امنای این انجمن هستم.

جانشین سازمان بسیج ادامه داد: برای حل مشکلات و خدمت رسانی ، نیاز به تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی داریم و همان گونه که در ۴۰ سال گذشته در نقاط عطف انقلاب هر زمان نیاز به حرکت پر تلاش داشتیم با نگاه و انگیزه و روحیه جهادی آن بن بست ها را دور زدیم و موانع را از میان بر داشتیم باید به تلاشمان ادامه دهیم.

سردار سپهر خاطرنشان کرد: در چهلمین سال انقلاب سعی در الگو شدن کشور داریم که این موضوع بدون مدیریت جهادی امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: در واقع انجمن مدیریت جهادی کشور، یک انجمن مردم نهاد با یک هیئت مدیره مردمی و مدیران جهادی است که بر اساس مطالبات، رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری، معتقد است برای حل مشکلات اقتصادی، دیپلماسی، رسانه‌ای و فرهنگی، به تفکر و مدیریت جهادی نیازمندیم.

جانشین سازمان بسیج افزود: مدیران با روحیه و عمل جهادی قطعاً قادرند از موانع عبور کرده و مشکلات کشور از بین می رود  همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس و دوره بعد از آن ، حجم خدمت‌رسانی و سازندگی در کشور را با عمل جهادی داشتیم، امروز هم باید همان مسیر ادامه یابد.

 

انتهای پیام/02

بازدید 1326 بار آخرین ویرایش در سه شنبه, 25 دی 1397 ساعت 08:47

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است