شما اینجا هستید: خانه
منتشرشده در اخبار نیروهای مسلح
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سردار سپهر با بیان اینکه روحیه و عمل جهادی موجب رفع مشکلات می شود ، گفت: اگر مدیران روحیه و عمل جهادی داشته باشند می توانیم موانع را کنار بزنیم .

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر جانشین سازمان بسیج و دبیر پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی در نشست خبری با بیان اینکه پنجمین همایش، امسال روز دوشنبه بیست و چهارم دی ماه از ساعت ۱۸ در مرکز همایش های سازمان صداوسیما و  با حضور بیش از  هزار نفر از مدیران جهادی در بخش های مختلف و با حضور شخصیت های لشکری و کشوری از مدیران جهادی برگزار می شود ، اظهار داشت:  انجمن مدیریت جهادی کشور مردم نهاد و با حضور هیات امنا و هیات مردمی و مدیران جهادی در اقصی نقاط کشور به کار خود ادامه می دهد .

 

وی با اشاره به اهداف انجمن مدیریت جهادی گفت:  ترویج و تقویت فرهنگ و عمل جهادی در بخش مدیران و مسئولان انقلابی ، شناسایی ظرفیت های بالقوه در کشور، ارتقا توانمندی های جهادی با کمک  مدیران جهادی و  با کمک دانشگاه ها، هم افزایی قوای کشور با عزم ملی و مدیریت جهادی، ارائه راهبردهای جهادی و مطالبات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در این عرصه ، ارائه راهبردهای جهادی به قوای کشور به وسیله افراد صاحب فن و خبره، ارائه الگوهای موفق جهادی و شناساندن این الگوها در عرصه های مختلف فرهنگی هنری و ...،  ایجاد بانک اطلاعاتی تجارب جهادی را از اهداف انجمن مدیران جهادی بر شمرد .

 

جانشین سازمان بسیج و دبیر پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی تصریح کرد: انجمن دارای سازمانی تبلیعی ، همگرایی و جهادی است و دستگاه های دولتی ، بخش های خصوصی  و مختلف در آن سهیم هستند و در روز همایش از   ۲۵ مدیر ممتاز ، برجسته و جهادی توسط این انجمن تقدیر و در همین برنامه از خانواده شهدا در دستگاه های مختلف تقدیر بعمل خواهد آمد.

 

سردار سپهر یادآور شد: تبیین و تبلیع فراخوان نشان انجمن مدیریت جهادی صورت گرفته و علاقمندان طرح هایشان را تا تاریخ ۲۲ بهمن ارسال کنند و به رسم یادبود هدایایی را تقدیم طرح های برتر خواهیم کرد. 

 

جانشین سازمان بسیج و دبیر پنجمین همایش ملی  مدیریت جهادی اظهار کرد: این انجمن در راستای مطالبات رهبری در بحث مدیریت جهادی  ،  امنیتی، فرهنگی و خدمت رسانی تشکیل شده و ما نیاز به مدیریت و تفکر جهادی داریم.هرگاه در صحنه ها و نقاط عطف انقلاب حصور جهادی  داشتیم با نگاه به این روحیه  موانع را جمع و کنار زدیم. 

 

وی بیان داشت:بدون فرهنگ و تلاش جهادی حل مشکلات امکان پذیر نیست، گفت:  اصحاب رسانه  در فضای رسانه ای و عمومی تبلیغ و ترویج اقدامات و عمل جهادی را تبلیغ  کنید تا قادر باشیم با تجربه فرهنگ و جهاد به جامعه  نشاط بخشیم.

 

دبیر پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی خاطر نشان با اشاره به  سخنرانان ویژه  روز همایش اشاره کرد و افزود:  در مرکز همایش از ۲۵ چهره و مدیر موفق تجلیل  بعمل خواهد آمد و سخنرانان از مسئولان لشکری و کشوری و قوه مقننه خواهند بود.

 

 

سردار سپهر تصریح کرد: سپاه در مناطق آسیب دیده و محروم به خدمت رسانی به مردم می پردازد و نیاز های آنها را مرتفع می سازد سپاه به عنوان یک نهاد مردمی در هر صحنه ای آماده خدمت به مردم شریف ایران است . 

 

سردار سپهر گفت: ما ۱۰ هزار نفر اعضای فعال داریم و برخی نیز به صورت غیر فعال عضو انجمن مدیریت جهادی  هستند.

 

وی با اشاره به اینکه این انجمن برنامه ای برای تربیت مدیران جهادی دارد گفت: با کمک بخشی از اساتید و دانشجویان مقاطع عالی گروهی تشکیل شده و  مبانی عرضی و طولی مدیریت جهادی نوشته و در اختیار آنها قرار داده شده است و با برخی دانشگاه ها همکاری داریم.ما اساتید و مدیرانی که قادر به  تدریس عملی و علمی  باشند را معرفی کرده و  در دوره های جهادی از آنها بهره می بریم و در انتخاب افراد و مدیران جهادی روحیه ، اخلاص و  ساده زیستی  تاثیر گذار است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر مدیران روحیه و عمل جهادی داشته باشند مشکلات و موانع را کنار می زنیم و این روحیه در دوران دفاع مقدس کاملا مشهود بود.

 

 

 

بازدید 1232 بار آخرین ویرایش در سه شنبه, 25 دی 1397 ساعت 08:46

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است