شما اینجا هستید: خانه
منتشرشده در اخبار نیروهای مسلح
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: دبیر همایش ملی مدیریت جهادی گفت: مدیریت جهادی هویت، آینده و‌ سرنوشت ما و راه مقابله با چالش‌های درونی است.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی عصر امروز در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی، طی سخنانی گفت: راهبرد دینی و جهادی رهبر معظم انقلاب مبنی بر مدیریت جهادی و در اوج قرار گرفتن کشور و مقابله با چالشهای درونی فقط با مدیریت جهادی امکان پذیر است.

وی افزود: براساس منظومه فکری رهبر انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات مدیریت جهادی است و تنها با این نوع از مدیریت می‌توان بر مشکلات فائق آمد و از بن بست‌ها بیرون رفت.

سردار سپهر ادامه داد: بر اساس آموزه‌های دینی ما اگر تلاش و کوشش مجاهدین درراه خدا باشد خداوند وعده کرده است که نصرت و پیروزی  را نصیب آنها کند. امرو تفکر جهادی و حضور انقلابی در تمام عرصه‌ها می‌تواند ما را موفق کند.

دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی گفت: ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی  در مقابل دشمن ایستادیم و پس از آن هم با اتکا به مدیریت جهادی توانستیم در عرصه سازندگی کشور و تولید علم موفقیت‌هایی بدست آوردیم.

سردار سپهر در پایان خاطرنشان کرد: ما درحال شناسایی 10000 مدیر جهادی در کشور هستیم و هرساله برای قدردانی از اقدامات آنان این همایش را برگزار می‌کنیم و از مدیران برتر تجلیل به عمل می‌آوریم.
انتهای خبر/01

بازدید 6419 بار آخرین ویرایش در سه شنبه, 26 دی 1396 ساعت 14:20

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است