شما اینجا هستید: خانه

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی: جهاد تبیین آماده شدن در برابر تهاجم استحاله گر دشمن است

منتشرشده در اخبار برگزیده شنبه, 30 دی 1402 ساعت 15:30
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جهاد تبیین آماده شدن در برابر تهاجم استحاله گر دشمن است گفت: انتخابات میدان تقابل با دشمن و در واقع آوردگاهی است که جبهه انقلاب در برابر استکبار صف آرایی می‌کند.

به گزارش سپاه نیوز؛  حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه امروز ( شنبه ) در آیین پایانی همایش مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مشهد افزود: انتخابات میدان تقابل با دشمن و در واقع آوردگاهی است که جبهه انقلاب در برابر استکبار صف آرایی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: جریان سلطه درصدد است که انقلاب اسلامی را از درون گرفتار استحاله سازد و زمینه را برای حضور بیرونی فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: تغییر ذائقه فرهنگی مردم، هویت زدایی از انقلاب، تغییر الگوها، تضعیف و اقتدارزدایی از نهاد ولایت فقیه و نهادهای وابسته، القای یاس، ترویج اسلام های بدلی و اینکه همه مشکلات و نابسامانی های کشور به خاطر عمل به دین است، از جمله برنامه های دشمن است.

وی با بیان اینکه پیروزی دشمن در شکستن اراده‌ها است، افزود: دست ما در برابر دشمن خالی نیست، پشتوانه عقلانی، قرآنی و تجربی داریم که می‌توانیم دشمن را شکست دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنها راه عقب راندن استکبار، گفتمان انقلابی است و عزت در این گفتمان است. در این مسیر فرماندهی باید دست حوزه علمیه باشد و راهبری کند.

وی افزود: باید بدانیم گفتمان انقلابی چیست و چرایی این گفتمان را بیان کنیم و در بخشهای مختلف جامعه نهادینه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یعنی آماده شدن در برابر تهاجم استحاله گر دشمن و مهم این است که به وعده و سنت خدا باور داشته باشیم و دارای نقشه راه باشیم زیرا جهاد تبیین موتور حرکت همه جهادها است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است