شما اینجا هستید: خانه

سردار شریف : حماس یک نام مقدس و روح جمعی مردم فلسطین است

منتشرشده در اخبار برگزیده جمعه, 12 آبان 1402 ساعت 00:17
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)


سخنگوی سپاه گفت : حماس و مقاومت ، امروز روح میلیونها فلسطینی است که در غزه، کرانه ی باختری، سرزمین های ۱۹۴۸ و در اردوگاه های کشور مجاور ، رزمنده ی جبهه مقاومت هستند.

به گزارش خبرگزاری سپاه نیوز ؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم چهلم شهید گمنام در شهرستان فیروزکوه گفت: یاد و خاطره قریب به ۵۰۰ شهید شهرستان فیروزکوه را گرامی می داریم و از خدای بزرگ می‌خواهیم که به ما توفیق بدهد  بتوانیم راه آنها را ادامه بدهیم و شرمنده خانواده‌های بزرگوار و عزیزشان نباشیم.
 
وی با تبیین چرایی انقلاب و پیامدهای آن گفت: امام خمینی ( ره )به کمک و همراهی مردم با انقلاب اسلامی این کشور را از دست مستکبرین نجات دادند و هم اینک این انقلاب  به الگوی سایر ملت‌ها تبدیل شده است.
 سردار شریف خاطرنشان کرد : اینکه شما می بینید نزدیک چهل و پنج سال آمریکایی ها هنوز انقلاب اسلامی را نمی توانند تحمل کنند ،به دلیل آگاهی آنها از این حقیقت است که ثروت و گوهر گرانبهایی برای سلطه را از دست دادند و ضروری است این موضوع  در این گونه نشست ها و فرصت های مشابه که با حضور نسل جوان برگزار می‌شود تبیین و به آن پرداخته شود .
 
سخنگوی سپاه در ادامه تصریح کرد: باید برای نسل جوان روشنگری کردچرا که آنها به دلیل سن و سالشان، آن شرایط را درک نکردند و عجیب تر اینکه در معرض یک تهاجم فرهنگی و شناختی همه جانبه و سازمان یافته ای ویژه در فضای مجازی هم قرار دارند.
 
سردار شریف با اشاره به تلاش دشمن و امپراتوری رسانه‌ای سلطه و صهیونیست برای قلب حقایق و واقعیات و تحریف تاریخ انقلاب و دستاوردهای آن یادآور شد: دشمنان نظام تلاش میکنند؛ با تولیدات و محصولات رسانه ای هدفمند و گمراه کننده، به مردم بگویند این انقلاب هیچ بهره ای برای شما نداشته است؛ نظام شاهنشاهی و آمریکایی ها شما را به دروازه ی تمدن می رساندند اما نهضت اسلامی و رهبر آن پیدا شد و آحاد مردم هم حمایت کردند و نتوانستید به آن دروازه ی تمدن پیشرفت مد نظر آمریکایی ها برسید و  خسارت فراوانی  به شما وارد شد!  
 
سخنگوی سپاه ادامه داد: موضوع دیگری ‌که دشمنان تلاش می کنند به آن بپردازند این است که همین الان بعد از چهل و پنج سال شرایط شما خیلی شرایط سخت و بحرانی است.در دنیا همه چیز به قول معروف گل و بلبل است فقط ایرانی اسلامی است که مشکلات دارد.
سردار شریف القای اینکه هیچ آینده‌ای برای ملت ایران به ویژه جوانان قابل تصور نیست را موضوع دیگری دانست که دشمنان بر آن متمرکز شده‌اند .
 
وی گفت: با یک نگاه بسیار ساده و با یک ادبیات بسیار ابتدایی جواب این سوالات و شبهات اگر خوب داده بشود، جوان‌های امروز مانند نسل دوران انقلاب با انرژی مضاعف تر به دلیل فراهم بودن زیر ساخت های لازم می تواند آرمان‌های انقلاب و راه  شهیدان عزیز را ادامه بدهند.
 
سردار شریف استقلال و عدم وابستگی به دیگران را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی توصیف و خاطر نشان کرد: تمام تصمیمات برای تعیین مقدرات کشور در جغرافیای ایران گرفته می شود و حتی اگر اشکال هم داشته باشد؛ استقلال شخصیت و هویت به مردم یک کشور می دهد.
 
وی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: رزمندگان فلسطینی این عملیات را با الهام گرفتن از دوران دفاع مقدس با الگو قرار دادن امثال این شهید گمنام وهزاران شهید نام دار انقلاب اسلامی انجام دادند.
 
سخنگوی سپاه بیان کرد: اسرائیلی ها مدعی بودند اگر ارتش همه ی کشورهای عربی با هم جمع بشوند نمی‌توانند یک شکست نظامی را به اسراییل تحمیل کنند این مکتوب آنان است؛ بارها و بارها گفته اند و در طول این هفتاد و پنج سال بارها آن را تکرار کرده اند.
 
سردار شریف خاطرنشان کرد: شما می بینید منازل مسکونی مردم، مدارس، بیمارستان و مساجد را که هیچ ارزش نظامی ندارد را بمباران کردند و در طول شش، هفت روز گذشته تمام قوانین جنگ را آنها زیر پا گذاشتند و آمریکایی های جنایت کار، انگلیسی های خبیث و فرانسوی های بی شخصیت که مدعی فرهنگ هم هستند  از این رژیم غاصب و کودک کش حمایت کردند.
 
وی ادامه داد: آمریکایی ها اعلام کرده اند دو ناو هواپیمابر به مدیترانه فرستاده اند ؛ چه کسی را می خواهند بترسانند چه کار می خواهند بکنند، عجیب است که اینها فهم ابتدایی را هم ندارند؛  نخست وزیر متوهم رژیم صهیونسیتی می‌گوید ما می‌خواهیم حماس را نابود کنیم ! فکر می‌کند حماس یک گردان انسان  است که بتوانند حمله و آن را نابود کنند؛ حماس و مقاومت امروز روح میلیونها فلسطینی است که در غزه، کرانه ی باختری، سرزمین های ۱۹۴۸  و در اردوگاه های کشور مجاور ، رزمنده ی جبهه مقاومت هستند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه جریان باطل همواره محکوم به شکست است و جریان مقاومت و جبهه حق  پیروزی است ، گفت: ان شاءالله خداوند به همه ی ما توفیق بدهد که راه شهیدان و این شهید و پانصد شهید شهرستان فیروزکوه و هزاران شهید دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت که ما همه‌ی پیشرفت، هستی، زندگی، آبادانی کشور، آبروی خودمان را مدیون آنها می دانیم استمرار بخشیم و بتوانیم وظیفه خودمان را به خوبی انجام بدهیم که راه سعادت ما همین است که امام راحل ترسیم کرده است و رهبر معظم انقلاب استمرار آن را بر عهده دارند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است