شما اینجا هستید: خانه

با حضور دریادار تنگسیری صورت گرفت؛ افتتاح مدرسه و اهداء ۲۵۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان روستاهای لیره ای و شهرک شهید سلیمانی

منتشرشده در اخبار برگزیده سه شنبه, 11 مهر 1402 ساعت 13:33
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، با حضور دریادار تنگسیری در روستاهای اهل سنت بخش سیریک و جاسک استان هرمزگان ۲۵۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان این مناطق اهدا شد.

به گزارش سپاه نیوز؛  دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه  با حضور در روستاهای اهل سنت لیره ای و شهرک شهید سلیمانی گفت: به میمنت سالروز  ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان و امام جعفر صادق علیه السلام دومین مدرسه را در شهرک شهید سلیمانی افتتاح کردیم و خداوند انشالله  توفیق ادامه خدمت به این برادران وخ واهران عزیزمان را دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:انشالله تا پایان سال همه منازل مردم این روستای سیل زده ، مدرسه ، آسفالت خیابان ها و بازارچه به مردم تحویل خواهد شد.
 
دریادار تنگسیری با حضور بین  بزرگان اهل سنت شرق استان هرمزگان ادامه داد :  همه باید دست به دست هم دهیم و کمبود ها و محرومیت هایی که وجود دارد را رفع کنیم. خداوند این نعمت را در اختیار ما گذشته که به عنوان خادم در خدمت مردم باشیم
در هفته وحدت ، ما خدمت بزرگان اهل سنت در شرق جاسک در منطقه گابریک  در روستای لیره ای جدید رسیدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت : پیام ما در هفته وحدت این است که دشمن هیچ گاه قادر نیست بینمان تفرقه بیندازد ، ما شیعه و سنی در واقع یک پیکره  و در یک کشوریم ، جانمان را فدای ناموس و امنیتمان میکنیم و هیچ دشمنی نمی‌تواند ما را از هم جدا کند این پیام ما در هفته وحدت است.

در سیل سال ۹۸  شرق هرمزگان تعدادی از روستاهای این مناطق بکلی از بین رفت و نیروی دریایی سپاه با همکاری سایر ارگان های دولتی برای تعداد زیادی از این مردم منزل جدید ساخته است که شهرک شهید سلیمانی شهرستان سیریک و  شهرک لیره ای  شهرستان جاسک از جمله آن است.
در حاشیه افتتاح این مدرسه ۲۵۰۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف و تمامی لوازم التحریر مورد نیاز به دانش آموزان این مناطق اهدا شد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است