شما اینجا هستید: خانه

با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) شد

منتشرشده در اخبار برگزیده چهارشنبه, 22 شهریور 1402 ساعت 10:16
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدیان به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) منصوب شد.


به گزارش سپاه نیوز؛ در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ، سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و تعدادی از مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین نعیمی در مدت تصدی مسئولیت، حجت‌الاسلام حسین احمدیان به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) منصوب گردید.

در این مراسم حجت‌ الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به سیره مشترک پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) در مسیر جهاد مستمر اظهار داشت: از نظر قرآن شاخص دینداری جهاد است. ما باید نشان دهیم که دین میتواند علاوه بر آخرت زندگی بشر را هم آباد کند. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) این کار را انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: دشمن تمام تلاش خود را می کند تا دین را در اداره حاکمیت ناتوان معرفی کند ولی شما در قراگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) پرچمی را بلند کردید که هیچ معادلی در امر سازندگی در کشور ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با عملکرد قرارگاه در شاخه های مختلف مانند پروژه های آبرسانی کار عظیمی انجام شده است. کشور ما قرار بود با قحطی آب مواجهه شود ولی این کار بزرگ قرارگاه جلو این مشکل بزرگ را گرفت و همین عظمت قرارگاه را نشان میدهد که رهبر عزیزمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) میفرمایند ای کاش چند نمونه مثل این قرارگاه بود تا همه مسائل کشور حل می شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ضمن تشکر از همه فرماندهان، مدیران و کارکنانی که در قرارگاه فعالیت دارند و باعث تعالی نام این مجموعه شده‌اند اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین نعیمی با سابقه طولانی و با عزتی که در سپاه داشتند اقدامات شایسته‌ و قابل تقدیری در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) پایه‌گذاری کردند و حجت‌الاسلام احمدیان نیز با سوابق درخشانی که در جایگاه‌های مختلف داشته‌اند می‌توانند منشا خیر و اثر در به مقصد رساندن ماموریتها باشند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است