شما اینجا هستید: خانه

روابط عمومی سپاه درگذشت سردار سید علی صنیع خانی را تسلیت گفت 

منتشرشده در اخبار برگزیده چهارشنبه, 08 شهریور 1402 ساعت 19:10
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای درگذشت سردار علی صنیع خانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی را تسلیت گفت.

 

 

به گزارش سپاه نیوز ؛ در پی درگذشت سردار سید علی صنیع خانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی ، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای این ضایعه را به خاندان مکرم صنیع خانی تسلیت گفت .

 

متن اطلاعیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 انا لله و انا الیه راجعون

 

 درگذشت جانباز سرافراز سپاه اسلام سردار سید علی صنیع  خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس و بازنشستگان ارجمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برادر شهیدان گرانقدر سید محمد و سید حسن صنیع خانی موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

  

او در زمره فعالین نهضت امام خمینی  (ره) و مبارزه علیه رژیم پهلوی و شکل گیری هسته‌های اولیه کمیته انقلاب اسلامی و سپاه در مناطق جنوبی تهران و سپس در دوران دفاع مقدس و در پشتیبانی و تمشیت ترابری واحدها و یگان‌های رزم نقش‌های موثری از خود بر جای گذارد .

 

مصیبت فقدان آن مرحوم را به خاندان صنیع خانی بویژه والد ارجمند و فرزندان گرامی وی و سایر داغدیدگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای رحمان برای او حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برادران شهیدش و صبر و شکیبایی برای سوگ دیدگان طلب می‌کنیم. 

 

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است