شما اینجا هستید: خانه

مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه برگزار شد

منتشرشده در اخبار برگزیده شنبه, 04 شهریور 1402 ساعت 12:57
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده  نیروی دریایی سپاه صبح امروز با حضور سردار نقدی و سردار تنگسیری برگزار شد.


به گزارش سپاه نیوز؛ مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده  نیروی دریایی سپاه صبح امروز با حضور سردار نقدی و سردار تنگسیری برگزار شد.
در این مراسم سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ، دریادار پاسدار فرماندهان علیرضا  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مسئولان لشکری ، کشوری و رزمندگان رده های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس حضور داشتند.

طی این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دریادار پاسدار مرتضی زارع معاون سابق هماهنگ کننده نیرو، ‌ سردار ابوالقاسم والاگهر رسما به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه منصوب شد.

در ادامه مراسم،سردار نقدی با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص نقش برجسته سپاه در پیشبرد و پیشرفت انقلاب اسلامی گفت:
دائمأ خدا را شکر می کنیم برای همه نعمت هایش و مهمترین نعمت در این ایام ابراز محبت به حضرت أبا عبدالله الحسین (علیه السلام) است و باید همه نعمت ها را شکر گفت که بزرگترین آنها ولایت است و اگر همه وجودمان بشود شکر، بدون هیچ مبالغه ای نمیتوانیم از عهده این شکر عظیم برآییم.

وی افزود: واقعأ خداوند رهبری را به ما عطا کرده است که در علم،تقوا،تدبیر،شجاعت،تسلط بر امور ، نظیر ندارد.فردی در اوج شجاعت و توانمندی در یک فرماندهی نظامی و فردی در اوج تقوا و زهد جمع شدن این خصوصیات در یک انسان که بشود یک الگو برای جامع بشری و ما افتخار میکنیم به چنین فرمانده پاکی.
یک اعجوبه ای به نام سپاه پاسداران را می آفریند و ما چون در آن غرق هستیم درک نمی کنیم و نمی بینیم ، فلذا باید قدرش را بدانیم و فرمانش را اطاعت نماییم و برای عزت و سلامتش دعا نماییم .

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  امروز نیری دریایی سپاه به مرزی از تحول و سطحی از آمادگی رسیده است که خودش می تواند  ناو با عظمت شهید سلیمانی با این همه ظرفیت های عملیاتی و دریانوردی بسازد ، جوانانی متخصص و شجاع تربیت نماید که به لحظه آماده جانفشانی باشند ، دوستان و برادران پر تلاش من باید این راه را ادامه بدهیم و همانگونه که فرمانده معظم کل قوا نائب الامام المهدی(عج) امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرمودند: به قله نزدیک شده ایم و نباید خستگی و ناامید باشیم امروز روز شوق است ، روز امید است، البته باید مغرور نشویم و خداوند را شاکر باشیم این ها همه از لطف خداوند است اگر لحظای خداوند دست از سرمان بردارد ما هیچی نیستیم ، همه قدرت ما از خداوند متعال است.

وی افزود: ‌ در نیروی دریایی سپاه که از اول شکل گیری تا کنون در صف اول مواجه با شیطان بزرگ امریکای متجاوز بوده  ، حضور انسان‌های بصیر، امین ،شجاع و ولایتمدار موج می‌زند رهبر معظم انقلاب شما را « دلاوران از  جان گذشته جمهوری اسلامی » نامید که بالاترین مدال افتخار است .

سردار نقدی تصریح کرد: واقعأ باید از ویژگی های اخلاقی و خدمات شایسته دریادار پاسدار حاج مرتضی زارع در مدت زمان تصدی این مسئولین خطیر تقدیر و تشکر نمود و امیدواریم ایشان در مسئولیت جدید همچنان موفق و مؤید باشند و فردی نیز که به جای ایشان آمده فردی آراسته به تدبیر، پیگیری، همت و برنامه ریزی است ، إن شاءالله سردار والاگهر همچنانی که در مسئولیت های گذشته موفق بوده اند در این مسئولیت مهم هم موفق و پیروز باشند .

در این مراسم برادر دریادار دوم پاسدار  محمد طاهر جعفری به عنوان معاون جدید آماد و پشتیبانی نیروی دریایی سپاه معرفی و از خدمات و اقدامات شایسته سردار والاگهر تقدیر و تشکر گردید .

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است