شما اینجا هستید: خانه

فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه: امنیت مردم خط قرمز ما است

منتشرشده در اخبار برگزیده سه شنبه, 31 مرداد 1402 ساعت 11:08
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سردار پاکپور در مراسم در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه امنیت مردم را خط قرمز نیروهای مسلح خواند و گفت:شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها‌ هستیم، در مرزهای جنوب شرقی و شرق کشور با بسیج بسیاری از جوانان اهل سنت و شیعه و سازماندهی در قالب دسته های رزمی، تامین امنیت مرزها را به خود آنها سپرده ایم.


به گزارش سپاه نیوز؛  فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه، امنیت مردم را خط قرمز خواند و گفت:مرزنشینان در کنار نیروهای مسلح نقش مهمی در تامین امنیت در مرزهای کشور دارند.

سردار پاکپور افزود: شاهد تحقق امنیت پایدار در مرزها‌ هستیم، در مرزهای جنوب شرقی و شرق کشور با بسیج بسیاری از جوانان اهل سنت و شیعه و سازماندهی در قالب دسته های رزمی، تامین امنیت مرزها را به خود آنها سپرده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در مرزهای باشماق کردستان و تمرچین آذربایجان غربی با بسیج تمام امکانات سپاه برای خدمت به زائران اربعین پای کار هستیم و امیدواریم رضایت مردم را جلب کنیم.

در این مراسم  که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و جمعی از علما اهل سنت و شیعه برگزار شد از زحمات سردار مرتضوی تجلیل و سردار اشعری به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه حکم انتصاب خود را دریافت کرد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است