شما اینجا هستید: خانه

به همت نيروي دريايي سپاه صورت گرفت؛ آغاز فراخوان همايش ملي فرصت ها و تهديدات نوپديد دريايی

منتشرشده در اخبار برگزیده دوشنبه, 02 مرداد 1402 ساعت 15:10
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فراخوان مقالات همايش ملی فرصت ها و تهديدهای نوپديد درياي به همت نيروي دريايي سپاه و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس آغاز شد.

به گزارش سپاه نیوز؛ همايش ملي فرصت ها و تهديدات نوپديد دريايي به همت نيروي دريايي سپاه و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و با مشاركت دانشگاهها و مراكز آموزش عالي و سازمان هاي كشوري و لشكري مرتبط با دريا برگزار مي شود.

فرصت ها و تهديدهاي نوپديد در حوزه ژئوپليتيك و ژئواستراتژي دريايي، فرصت ها و تهديدهاي نوپديد در حوزه اقتصاد درياپايه، فرصت ها و تهديدهاي فناوري هاي نوپديد دريايي، فرصت ها و تهديدهاي نوپديد در حوزه بهداشت، سلامت و زيست محيط دريايي، فرصت ها و تهديدهاي نوپديد اطلاعات و امنيت دريايي و فرصت ها و تهديدهاي نوپديد نظامي در دريا محورهاي اصلي اين همايش است.

اين همايش ١٧ و ١٨ آبان ماه امسال با سخنراني شخصيت هاي عاليرتبه كشوري و لشكري دانشگاه دريايي امام خامنه اي(مدظله العالي) برگزار خواهد شد.

سرلشكر پاسدار سيد يحيي صفوي رياست اين همايش، دريادار پاسدار علي تنگسيري دبير اين همايش، سردار سلماني دبيري كميته علمي و سردار دبستاني دبيري كميته  اجرايي همايش ملي فرصت ها و تهديدهاي نوپديد دريايي را بر عهده دارند.


علاقمندان تا پايان مردادماه سال ١٤٠٢ مهلت دارند چكيده مقالات خودشان را از طريق پايگاه اينترنتي www.emotconf1402.ir ارسال نمايند.

 

 

انتهاي پيام

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است