شما اینجا هستید: خانه

نماینده ولی فقیه در سپاه: رضایتمندی و خوشنودی فرمانده معظم کل قوا از نیروی زمینی بیانگر نقش و عملکرد موثر آن است

منتشرشده در اخبار برگزیده شنبه, 10 تیر 1402 ساعت 10:04
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 نماینده ولی فقیه در سپاه  گفت: اظهار رضایتمندی و خوشنودی فرمانده معظم کل قوا از نیروی زمینی بیانگر نقش و عملکرد موثر آن و پاداشی بسیار ارزشمند در ازای مجاهدت‌های مخلصانه فرماندهان و رزمندگان آن است.


 به گزارش سپاه نیوز؛  حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد مقدس طی سخنانی با تاکید بر این که رضایت ولی خدا، رضایت خدا است، گفت: اظهار خشنودی و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیروی زمینی سپاه، در حقیقت کسب رضایت و خشنودی خداوند متعال است.

 وی خاطرنشان کرد: شما در نیروی زمینی، سپاه را سربلند کردید چرا که بخش قابل توجهی از شکست و ناکامی جبهه استکبار و همه نیروها و عوامل داخلی و خارجی‌اش برای از بین بردن امنیت و ایستادگی، مرهون مجاهدت‌های فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: در کنار نقشی که این نیرو در فراهم سازی سطح بالایی از امنیت و مقابله با شرارت‌ها و اقدامات تروریستی دارد نقش بازدارندگی آن به مراتب بسیار مهم تر و موثرتر است.

 وی افزود: نقش قدرت بازدارندگی نیروی زمینی سپاه تا به امروز توانسته است از شکل‌گیری و وقوع بسیاری از حوادث بزرگ و کوچک جلوگیری نماید.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش دیگری از سخنان خود را به تبیین مفهوم ولایت و ولایت مداری اختصاص داد و گفت: ولایت تجلی توحید ربوبی خدا و زمینی کننده ولایت الله و باب ورود به معارف قرآن است.

 وی با اشاره به حدیث گرانقدر ثقلین و با بیان این که قرآن و ولایت جدا نشدنی هستند، افزود: ولایت مداری، درک و فهم درست و به هنگام از مواضع ولی و عمل به هنگام است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی به اهمیت تعالی معنوی اشاره کرد و برای خودسازی و رسیدن به سعادت، مشخص کردن نسبت با پنج موضوع اساسی را ضروری دانست و گفت: امروز باید نسبت خودمان را با ۵ موضوع اساسی که در سبک زندگی ما تاثیر دارد معلوم کنیم؛ چه زندگی فردی چه خانوادگی و چه سازمانی  ۵ محور جهت دهنده حرکت و جهت‌گیری و زندگی ما می‌تواند باشد.

وی افزود: ما باید نسبت خودمان را با خدا، دین خدا، کتاب خدا، ولی خدا و آینده خودمان معلوم کنیم.

گفتنی است همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از امروز با محوریت ارزیابی عملکرد و تبیین برنامه ها در مشهد مقدس آغاز شد به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است