شما اینجا هستید: خانه

از گلستان شهدای اصفهان آغاز می شود: دو امدادی ۵ روزه کاروان بزرگ عاشقان حسینی ، زائران خمینی تا مرقد مطهر امام ره

منتشرشده در اخبار برگزیده چهارشنبه, 10 خرداد 1402 ساعت 10:35
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 امسال کاروان بزرگ عاشقان حسینی، زائران خمینی مسیر ۷۱۴ کیلومتری دوی امدادی خود را در ۵ استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، قم و تهران تا مرقد مطهر حضرت امام رحمه الله علیه از گلستان شهدای اصفهان آغاز می کنند.


 به گزارش سپاه نیوز؛   سردار مهدی سرور مسئول کاروان بزرگ عاشقان حسینی، زائران خمینی طی گفتگویی اعلام کرد: بیش از یک هزار دانشجوی داوطلب پاسدار از سراسر کشور در این برنامه که امروز (چهارشنبه)آغاز می شود؛ شرکت دارند و تا رسیدن به بهشت زهرای تهران، برنامه های گوناگون و متنوعی را در ۴۵ شهر و روستا و ۷۵ گلزار شهدای طول مسیر، اجرا خواهند کرد‌.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی سرور  فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین علیه السلام نیروی زمینی سپاه در اصفهان  با اشاره به برنامه‌های این کاروان گفت: دیدار با علما و بزرگان شهرهای مسیر پیاده روی، دیدار با ۱۹۰ خانواده شهید و تقدیم هدایا و لوح تقدیر به آنان، زیارت بارگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران، گلباران گلزار شهیدان، ختم ۱۴ میلیون صلوات و ۱۱۴ ختم قرآن کریم از جمله برنامه‌های این کاروان در طول مسیر به صورت دوی امدادی خواهد بود.

 وی افزود: شرکت کنندگان پس از پیمایش ۵روزه مسیر، در۱۴خرداد خود را به مرقد مطهر امام راحل می رسانند و ضمن شرکت در آیین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این مراسم گوش فرا خواهند داد.

سردار سرور خاطر نشان کرد: ارادت و تکریم و تجدید میثاق و عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، از مهم ترین اهداف شکل گیری کاروان دوی بزرگ عاشقان حسینی، زائران خمینی است.

وی با تقدیر از همکاری و مشارکت و پشتیبانی مخلصانه همه کسانی که در شکل گیری و اجرای این طرح   مشارکت دارند، افزود: دانشگاه امیرالمومنین علیه السلام نیروی زمینی سپاه در اصفهان افتخار دارد که نام خود را در فهرست بنیانگذاران این برنامه بزرگ فرهنگی، اجتماعی ثبت کرده است و امسال بیست و پنجمین سال برپایی این کار بزرگ و ارزشمند را با مشارکت غالب دانشجویی و پاسداران دانشجو و فارغ‌التحصیل شاهد خواهیم بود.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است