شما اینجا هستید: خانه

نماینده ولی فقیه در سپاه: روحانیت باید پیشتاز عمل باشد/ انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است

منتشرشده در اخبار برگزیده پنج شنبه, 04 خرداد 1402 ساعت 13:56
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر اینکه بر اساس اعتراف دشمنان، انقلاب اسلامی مرگ تدریجی  استکبار را رقم زده است گفت: امروز می بایست برابر جنگ ترکیبی که دشمن علیه انقلاب و ملت ایران راه انداخته با جهاد ترکیبی و ایفای نقش موثر در تمامی صحنه هایی که دشمن ورود کرده حاضر شد که جهاد تبیین  برابر خطرناک ترین حملات از قبیل تحریف و تغییر باورها و نگرش ها امروز از اولویت ها است.


به گزارش سپاه نیوز؛  حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه   در همایش  فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و مدیران حوزه های علمیه برادر و خواهر و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، ضمن تبریک و گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر با بیان اینکه روحانیت باید پیشتاز عمل باشد گفت: بسیج اساتید و طلاب باید برسایر اقشار مردم در زمینه های جهادی امامت داشته باشند .

وی افزود: جنگ امروز ما جنگ نرم است و روحانیت می بایست مدیران این عرصه باشند و همه مساجد  را محل خنثی سازی توطئه دشمن کنند و  در صف اول مبارزه باشند.

نمایند ولی فقیه در سپاه در ادامه  به تشرح  اصول جهاد تبیین پرداخت و گفت: باید تبیین شود که علت دشمنی با انقلاب زنده بودن آن است، هرچند  مشکلات و سختی ها موجود است اما این انقلاب زنده است و  دشمن می خواهد جان انقلاب را بگیرد؛ پس این انقلاب پاسدار و محافظ می خواهد .

وی تصریح کرد :  خداوند می فرماید این سنت من است که در مقابل جبهه حق جبهه باطل باشد؛ پس این جنگ پایان ندارد ؛چون مبنای این جنگ نه سرزمین ،نه منابع و نه غنیمت است ، مبنای این جنگ اعتقاد ، باور و ایمان است .

نمایند ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه بر اساس اعتراف دشمنان، انقلاب اسلامی مرگ تدریجی  استکبار را رقم زده است از 200هزار شهید دفاع مقدس به عنوان نعمت های انقلاب یاد کرد و گفت: امروز می بایست برابر جنگ ترکیبی که دشمن علیه انقلاب و ملت ایران راه انداخته با جهاد ترکیبی و ایفای نقش موثر در تمامی صحنه هایی که دشمن ورود کرده حاضر شد که جهاد تبیین  برابر خطرناک ترین حملات از قبیل تحریف و تغییر باورها و نگرش ها امروز از اولویت ها است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است