شما اینجا هستید: خانه

برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی در جنوب و شمال کشور همزمان با برخی کشورهای منطقه و جهان

منتشرشده در اخبار برگزیده پنج شنبه, 24 فروردين 1402 ساعت 18:27
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 رژه اقتدار شناور‌های مردمی بسیج دریایی در شمال و جنوب ایران اسلامی  و کشورهای محور مقاومت و برخی مناطق جنوب شرق آسیا با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی و موقتی صهیونیستی برگزار شد.

به گزارش سپاه نیوز ؛ سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از برگزاری این رژه با شکوه حمایت از انتفاضه و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و محکومیت جنایات ددمنشانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی را از اهداف این رخداد بزرگ دانست و گفت : ۲ هزار و هفتصد انواع شناور شامل شناور‌های صیادی، لنج‌های آب دور و قایق‌های تفریحی در این رژه شرکت دارند.


سردار تنگسیری افزود: از این شمار، بیش از ۸۰۰ شناور در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان شرکت کرده اند.


وی خاطرنشان کرد : همزمان با این رژه، شناور‌های مردمی در آب‌های فسلطین ، لبنان ، یمن ، عراق  و برخی از مناطق جنوب شرق آسیا این مراسم را برگزار می‌کنند.


فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد : شناور‌ها در جنوب کشور در آب‌های ساحلی بندرعباس حرکت خود را آغاز کرده اند و  از مقابل ناو شهید رودکی در خلیج فارس به سمت دریای عمان رژه می‌روند.


سردار تنگسیری گفت: ۶۱۵ ناوگروه با ۱۶ هزار شناور و ۵۴ هزار ملوان و ناخدا بسیج دریایی کشور را تشکیل می‌دهند.


وی این رژه را دارای دو پیام دانست و گفت : مردم فسلطین بدانند که دوستان آن‌ها در سراسر جهان هیچگاه آن‌ها را تنها نمی‌گذارند.


فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد : رژیم اشغالگر قدس بداند به برکت نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره)، ۱۲۰ کشور جهان روز قدس را گرامی می‌دارند و با رژیم اشغالگر قدس مقابله می‌کنند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است