شما اینجا هستید: خانه

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت درگذشت سردار خالقی

منتشرشده در اخبار برگزیده سه شنبه, 01 فروردين 1402 ساعت 13:36
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: در پی درگذشت سردار رشید سپاه اسلام حاج حسین خالقی، سرلشکر سلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سپاه نیوز :در پی درگذشت سردار رشید سپاه اسلام حاج حسین خالقی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

              انا لله و انا الیه راجعون

سردار رشید سپاه اسلام جانباز سرافراز انقلاب و دفاع مقدس " سرتیپ دوم پاسدار حاج حسین خالقی "  مشاور فرمانده کل سپاه ، از پیشکسوتان دوران حماسه و جهاد در جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار جهانی به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

 آن سردار عالیقدر عمر خویش را صادقانه و مجاهدانه در سنگر های گوناگون  خدمت به انقلاب و میهن اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و صیانت از امنیت و آرامش کشور سپری کرد و منشوری از وفاداری و فداکاری برای  آرمان های بلند و تاریخ ساز انقلاب اسلامی و عزت و سربلندی ایران و ایرانی از خود به ودیعت نهاد که به ویژه برای پاسداران انقلاب و مدافعان پر افتخار این سرزمین همواره راهگشا و راهنما است.

 فقدان آن مجاهد نستوه  را به آحاد همرزمان و همسنگران شجاع او و نیز پیشکسوتان سنگرهای پاسداری از انقلاب و به ویژه خانواده ارجمند آن سردار مخلص و صادق تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای او علو درجات ، بهره مندی از برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان و همنشینی با امیر مومنان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام و برای بازماندگان مکرم صبر جمیل و اجر جزیل و ثبات قدم طلب می کنم .

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است