شما اینجا هستید: خانه

سردار تنگسیری در دیدار با خانواده شهیدان طوقانی: ملت بزرگ و قدرشناس ایران هرگز نمی گذارند مسیر شهدا متوقف شود

منتشرشده در اخبار برگزیده پنج شنبه, 17 فروردين 1402 ساعت 13:47
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در منزل شهیدان طوقانی با خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی سپاه ، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در منزل شهیدان طوقانی با خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به جایگاه ارزنده خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: ما امروز برای ادای احترام و تجلیل از مادری صبور ، عزیز و نمونه به زیارت شما آمده ایم تا روحیه معنوی و انقلابی خود را تقویت کنیم و اعتقاد داریم مادران شهدا ، مادران همه ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و ما خود را فرزندان شما می دانیم و تلاش می کنیم به شایستگی فرزند خوبی برای  شما  باشیم .

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ارج و منزلت والدین شهدا گفت: خانواده های محترم شاهد و ایثارگران ، سند عزت و اعتبار اقتدار ایران اسلامی هستند، والدین شهدا بویژه مادران  گرانقدر در نزد پروردگار عالم ، از جایگاه و منزلتی خاص و شایسته برخوردار هستند و این موهبت و نعمتی است که خداوند بواسطه قداست خون مطهر شهید به والدین آنها عطا می فرماید.

  دریادار تنگسیری تصریح کرد : مادران شهدا و ایثارگران از جمله مادر عزیز شهیدان طوقانی به واسطه صبوری و حلم مومنانه  ای که بواسطه  شهادت و ایثارگری فرزندانشان متحمل شدند برای زنان این مرز و بوم الگو و نمونه هستند،  خانواده های معظم شهدا  مثل چراغی نور افزا دائما در محلات،روستاها و شهرها مسیر انقلاب را  نورافشانی و هدایت گری می کنند .

سردار تنگسیری گفت: ملّت ما مدیون شهدا و مادران عزیز شهدا هستند ؛ تربیت دینی و صحیح شما مادران موجب شد فرزندان شما راهی را انتخاب نمایند که مایه عزتمندی و افتخار آفرینی کشور شوند، شهدا  با مجاهدت مخلصانه مدال پر افتخار  غرور ملی  برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند کشور امروز ،مستقل و قوی است و این مرهون ایثارگری و جانفدایی شهداست و ما موظفیم  در مقابل این نامداران و اسطوره های  پهلوانی سر تعظیم فرود  آوریم،  ملت بزرگ و قدرشناس  ایران  هرگز نمی گذارند مسیر شهدا متوقف شود و تا آخرین نفس می ایستیم و راه آنان را ادامه می دهیم از آرمان های انقلاب اسلامی و منافع مردم عزیزمان دفاع می کنیم .

در این دیدار مادر شهیدان طوقانی از سجایای اخلاقی ، سبک زندگی ، حسن رفتار و فعالیت‌های شایسته فرزندان شهیدش  در عرصه کار، ورزش و زندگی را  تشریح کرد.

شهیدان سعید و محمد طوقانی در سالهای ۶۲ و ۶۳ در عملیات‌های بدر و والفجر به درجه رفیع شهادت نایل شدند. دو برادر دیگر این شهیدان بزرگوار حمید و علیرضا طوقانی نیز از زمره ایثارگران دفاع مقدس هستند که در سالهای ۶۰ و ۶۵ در عملیات‌های طریق القدس و کربلای ۵ حضور داشتند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است