شما اینجا هستید: خانه

با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه برگزار شد؛ همایش سران طوایف علما و متنفذین سیستان و بلوچستان

منتشرشده در اخبار برگزیده سه شنبه, 08 فروردين 1402 ساعت 12:52
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

همایش سران طوایف علما و متنفذین سیستان و بلوچستان با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد .

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سران طوایف علما و متنفذین سیستان و بلوچستان گفت: امنیت پایدار در استان با کمک شما تامین شده و با توجه به نقش پررنگ شما در وحدت بین مردم، دشمن با تمام توانش در ایجاد ناامنی نتوانسته این امنیت را با خطر مواجه کند.

 فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این نشست یک دیدار صمیمانه با سران بعد از فروکش کردن کرونا است افزود: همیشه بین توسعه و امنیت رابطه معناداری وجود دارد و اگر ناامنی یا حتی احساس ناامنی باشد توسعه رقم نخواهد خورد.

سردار پاکپور ادامه داد: تمام توان ما ایجاد امنیت پایدار در استان است و با همکاری سران طوایف مشکلات حل خواهد شد و شما مسول امنیت استان هستید .

سردار پاکپور افزود: لازمه سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان احساس امنیت است به همین دلیل تلاش دشمنان، ایجاد ناامنی در استان بوده و هست و مشکلات اقتصادی استان نباید دست‌ مایه ایجاد احساس ناامنی توسط بدخواهان شود.
 وی افرود: امروز می بینیم که همه کشورها بدنبال برقراری ارتباط با ایران هستند چون دیدند در محاسباتشان با ایران دچار اشتباه محاسباتی شده اند.

سردار پاکپور اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه با همه ظرفیت همچون گذشته در کنار مردم و مسئولین برای توسعه و امنیت پایدار منطقه تلاش می کند.

وی افزود: فضای مجازی بیانگر واقعیت سیستان و بلوچستان نیست، واقعیت استان بسیار متفاوت است از آنچه که فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان تصویر سازی می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: بزرگان و ریش سفیدان باید مراقبت کنند که جوانان و نوجوانان در دام فضای مجازی و فریبکاری‌های آنان قرار نگیرند.        
وی گفت: دشمن هر اقدامی را که بتواند برای ایجاد هرج و مرج در سیستان و بلوچستان انجام می‌دهد لذا هوشیاری بیش از پیش همه علما و بزرگان و مردم ضروری است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: بعضی‌ها در فضای مجازی اینگونه القاء می‌کنند که کار جمهوری اسلامی تمام است، جمهوری اسلامی همان نظامی است که همه دنیا اراده کردند که دولت سوریه و عراق سقوط کند اما با اراده نظام اسلامی این اتفاق نیفتاد.    

مرتضوی فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور هم با اشاره به نقش سران طوایف، متنفذین و معتمدان در عرصه های مختلف گفت:  در این همایش برنامه های امسال برای برقراری  امنیت و توسعه استان با سران طوایف هماهنگ شد .

 وی با اشاره به اینکه این همایش ها می تواند به صورت فصلی برگزار شود افزود: با توجه به نقش پررنگ سران طوایف و متنفذین در بافت اجتماعی جنوب شرق کشور ، دشمن در تلاش است تا این نقش را کمتر نشان دهد که هوشیاری مردم تاکنون باعث شکست دشمن شده است .
همایش سران طوایف علما و متنفذین سیستان و بلوچستان همایش سران طوایف علما و متنفذین سیستان و بلوچستان همایش سران طوایف علما و متنفذین سیستان و بلوچستان همایش سران طوایف علما و متنفذین سیستان و بلوچستان همایش سران طوایف علما و متنفذین سیستان و بلوچستان همایش سران طوایف علما و متنفذین سیستان و بلوچستان
در این همایش سران طوایف ، معتمدان و علما و متنفذین عهدی دوباره با انقلاب و رهبر جمهوری اسلامی بستند و در دفاع از آرمانهای جمهوری اسلامی ایران میثاق نامه ایی امضا کردند .

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است