شما اینجا هستید: خانه

توسط فرمانده نیروی دریایی سپاه صورت گرفت؛ تشویق سربازان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

منتشرشده در اخبار برگزیده یکشنبه, 14 اسفند 1401 ساعت 20:17
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سردار تنگسیری با حضور در جزایر ایرانی جنوب خلیج فارس ، تعدادی از سربازان را به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مورد تفقد و تشویق نقدی قرار داد.

به گزارش سپاه نیوز؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با همراهی سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم ندسا و برخی معاونین ستادی ، از مواضع ، استحکامات و طرح های آفندی و پدافندی جزایر بازدید و با دریادلان مستقر در این جزایر اعم از پاسداران دلیر و ناویان(سربازان) رشید دیدار و  گفتگو کرد.

 در این بازدید سردار تنگسیری علاوه بر بازدید و بررسی میدانی از مواضع و استحکامات دفاعی جزایر سیری ، تنب بزرگ و بوموسی، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) اباعبدالله الحسین(ع) و روز جوان، به همه سربازان مستقر در جزایر نازعات خلیج فارس، سه روز مرخصی تشویقی اهداء و با برخی ناویان (سربازان) مستقر در یگان ها ، سنگرهای نگهبانی و آمادگاه ها ، احوال پرسی و تکریم و با بررسی وضعیت خدمتی آنان و جویای حل مشکلات و درخواست های شخصی آنان  شد .

در این برنامه بازدید، فرمانده نیروی دریایی سپاه  به فرماندهان جزایر تأکید کرد: در مورد اعطای مرخصی سربازان عزیز  به گونه ای برنامه ریزی شود که ناویان ، مدت زمان کمتری در این جزایر حضور داشته باشند .

 سردار تنگسیری در این بازدید تعدادی از سربازان را مورد تفقد و تشویق نقدی قرار داد و چند پروژه مهندسی ، عمرانی و ورزشی رفاهی را در این جزایر  افتتاح و به بهره برداری رسید.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است