شما اینجا هستید: خانه

اولین همایش امر به معروف سپاه برگزار شد

منتشرشده در اخبار برگزیده پنج شنبه, 11 اسفند 1401 ساعت 11:47
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اولین همایش امر به معروف سپاه در سالن همایش های شهید میثمی ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.


به گزارش سپاه نیوز؛ اولین همایش امر به معروف سپاه با حضور دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه ،حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین و  ارتباط زنده دیداری با سپاه های استانی و رده ها در سالن همایش های شهید میثمی ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.


دریادار فدوی در این مراسم اظهار کرد: تشکیل حکومت اسلامی توسط امام خمینی رحمة الله علیه و پاسداری از آن طی ۴۴ سال ،بزرگترین معروف است که در جریان بوده و مقابله با انقلاب اسلامی بزرگترین منکری است که توسط دشمنان در جریان است.


وی افزود : ۴۴ سال است جبهه استکبار و تمامی خبیثان عالم کمر به ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی ما بسته اند اما به فضل الهی با همت و مجاهدت های صورت گرفته دشمنان ملت ایران همواره ناکام مانده اند.


جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز روالی که در دنیا علیه امریکا و سیاستهای خصمانه و استکباری آن به‌عنوان منکر بزرگ برقرار است به برکت انقلاب اسلامی صورت گرفته است.


وی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی بزرگترین معروف پس از تشکیل حکومت اسلامی است گفت: افتخار بزرگ سپاه این است که در پاسداری از انقلاب و حکومت اسلامی همواره پیشتاز بوده و وسعت پاسداری از انقلاب به وسعت تمامی انقلاب اسلامی است و محدود نمی باشد.


حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه نیز در این همایش با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی یک وظیفه عمومی است گفت: قرآن کریم از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان ماموریتی همگانی و  حکومتی نام برده است.


نماینده ولی فقیه در سپاه آموزش ،فرهنگ سازی ،رفع زمینه ها و پیاده سازی را از مراحل اجرا و تحقق امر به معروف و نهی از منکر توصیف و تصریح کرد :امام حسین علیه السلام بزرگ پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر هستند .


حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر اینکه حجاب نه تنها صیانت، بلکه راهکار حضور زنان در جامعه است گفت :امروز در حوزه آموزش، فرهنگ سازی و مطالبه گری ابتکارات و روش‌های خلاقانه‌ای به کار گرفته می شود که شایسته است این روش ها الگوسازی شده و به بهترین شکل از آن بهره مند شویم.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است