شما اینجا هستید: خانه

با حضور معاون هماهنگ کننده قرار گاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) انجام شد؛ تجلیل از خانواده سردار شهید نصر الله شفیعی

منتشرشده در اخبار برگزیده شنبه, 08 بهمن 1401 ساعت 10:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده قرار گاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) و  فرمانده نیروی دریایی سپاه  از خانواده سردار شهید نصر الله شفیعی  تجلیل شد .


به گزارش سپاه نیوز؛ در مراسمی با حضور  سردار شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) ،سردار نیلفروشان معاون عملیات سپاه و سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه  و جمعی از فرماندهان و مسئولین در بوشهر، از خانواده شهید والامقام سردار نصرالله شفیعی از حماسه سازان حماسه  ۱۶ مهرماه ۱۳۶۶ تکریم و تجلیل شد .

فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم با اشاره به برخی ویژگی های این شهید والامقام گفت: شهید شفیعی یکی از همراهان غیور سردار شهید نادر مهدوی بود که با رشادت و غیرت مثال زدنی خود در آن حماسه جاودانه و ماندگار ، مایه عزت و آبرومندی ما شدند  و افتخاری بیاد ماندنی برای ایران و ایرانی  رقم زدند تا ما امروز سربلند و مستقل  بمانیم .

سردار تنگسیری افزود : ایثار،اخلاص، ولایتمداری و داشتن روحیه خستگی ناپذیری ، خوش خلقی از ویژگی های منحصر به فرد ایشان بود که باید با عمل به این سجایای اخلاقی و رفتاری ، سبک زندگی و  سیره شهدا را در جامعه ترویج نماییم .

  سردار شهید نصر الله شفیعی از همرزمان شهید نادر مهدوی بود که در سال ۱۳۴۲ در شهرستان کازرون (روستای نعمت آباد) متولد شد و در تاریخ ۱۳۶۶/۰۷/۱۶ در جزیره فارسی خلیج فارس در درگیری مستقیم با تروریست‌های آمریکای متجاوز به شهادت رسید و جسم مطهرش در اعماق دریای نیلگون خلیج فارس به یادگار و جاودانه ماند .

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است