شما اینجا هستید: خانه

سردار تنگسیری با خانواده شهید مدافع حرم «رضا اسماعیلی» دیدار کرد

منتشرشده در اخبار برگزیده شنبه, 03 دی 1401 ساعت 21:11
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه جمعی از همرزمان دریادل با خانواده شهید مدافع حرم  «رضا اسماعیلی» از لشکر فاطمیون دیدارکرد.

 به گزارش سپاه نیوز ؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه جمعی از همرزمان دریادل با خانواده شهید مدافع حرم «رضا اسماعیلی» از لشکر فاطمیون دیدار کرد و در جریان وضعیت زندگی آنان قرار گرفت.

در این دیدار سردار تنگسیری با ابراز ارادت و محبت نسبت به خانواده شهدا و این شهید والا مقام گفت: استقامت و صلابت خانواده شهدا برای ما رزمندگان مایه امید و دلگرمی است، خانواده های شهدا  مانند یک چراغ نورانی در مسیر هدایت به سوی سعادت هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ایمان و اراده راسخ این شهید ولایتمدار تصریح کرد: شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی عزیز، از ویژگی های معنوی و مجاهدت های میدان نبرد شهید اسماعیلی صحبت کرده بود، واقعأ قابل تحسین است که یک جوان ۲۰ ساله با این صلابت و باور توانسته دشمن را مقهور و تحقیر نمایدکه وقتی خنجر روی گلوی او می گذارند و تقاضای اسائه ادب به امام علی (ع) می کنند فریاد « یا علی بن ابیطالب، امیرالمؤمنین حیدر » او را بر نمی تابند، دشمن ما اینقدر پست و ذلیل هست وقتی نمی تواند در میدان عمل مقابله نماید دست به اعمال مذبوحانه و شنیع می زند.

سردار تنگسیری با بیان اینکه ما وظیفه داریم همیشه به زیارت خانواده های شهدا بیاییم و از معنویات و سجایای اخلاقی و نورانی آنان استفاده و بهره ببریم ، افزود: تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون ایثار، جهاد ، استقلال، آزادخواهی و شهادت طلبی به منظور آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره و سبک زندگی شهدا که از الزامات جهاد تبیین است و باید ترویج یابد.

در این دیدار همسر صبور شهید اسماعیلی نیز به بیان ویژگی‌ها، فضایل اخلاقی و خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است