شما اینجا هستید: خانه

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی: جهاد تبیین اهداف و توطئه دشمن در جنگ شناختی را شکست می‌دهد

منتشرشده در اخبار برگزیده دوشنبه, 14 آذر 1401 ساعت 15:27
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در سپاه  جهاد تبیین را مجاهد پرور دانست و گفت: جهاد تبیین اهداف، دسیسه و توطئه دشمن در جنگ ادراکی و شناختی را ناکام می‌کند.


به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در هشتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری در مصلای جمعه بوشهر با اشاره به رسالت و مأموریت روحانیون و نقش آنان در جامعه، اظهار داشت: روحانیون در همه عرصه‌های جامعه در همه ادوار نقش ممتاز خود را نشان داده‌اند و در این عرصه رسالت آنان سنگین‌تر است.

وی با بیان اینکه هر کس هدف خود را گم کرد از مسیر اصلی گمراه می‌شود، گفت: در فرایند دین‌داری، باید ارزش‌ها و سیاست توام با هم باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه  با تأکید بر حفظ و ارتقای روحیه انقلابی و  جهادی در عرصه مقابله با دشمنان  تصریح کرد: باید در تربیت انسان‌ها، دانشجویان و طلاب همزمان به رشد استعدادها در همه حوزه‌ها توجه شود.

وی با بیان اینکه در آشوب و فتنه مومنان آبدیده می‌شوند، گفت: در پرتو اغتشاشات مومنان ورزیده‌تر، توانمند و پرتوان می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تلاش دشمن در آشوب‌ها را گرفتن نشاط و تحرک از جامعه دانست و خاطرنشان کرد: نگذارید امید، نشاط و تحرک از جامعه گرفته شود، چون تمام اهداف دشمن در فتنه و آشوب در این راستا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی روحانیون را پرچم‌دار میدان مبارزه با اهداف دشمنان در اغتشاشات اعلام کرد و افزود: دشمن در تلاش است امید از جامعه سلب شود و ناامیدی ترویج یابد.

وی جهاد تبیین را مجاهدپرور دانست و گفت: جهاد تبیین اهداف، دسیسه و توطئه دشمن در جنگ ادراکی و شناختی را ناکام می‌کند و در این راستا همه صاحب‌نظران رسالت دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان از خدمات و فعالیت‌های آیت‌الله عبدالنبی نمازی قدردانی کرد و ویژگی‌های این روحانی برجسته در عرصه‌های گوناگون را برشمرد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است