شما اینجا هستید: خانه

وزیر علوم در آئین گرامیداشت هفته بسیج: دانشگاه امام حسین (ع) منافع ملی و دانشگاهی را توامان دنبال می‌کند

منتشرشده در اخبار برگزیده شنبه, 05 آذر 1401 ساعت 14:54
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

زلفی‌گل گفت: یکی از ویژگی‌های دانشگاه امام حسین (ع) این است که مدیران آن دانشگاه به فکر خدمت به مردم هستند و صرفا منافع شخصی و دانشگاهی را مد نظر ندارند، بلکه منافع ملی را دنبال می‌کنند.



به گزارش سپاه نیوز؛ محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه امام حسین (ع)، اظهار داشت: ابتدا هفته بسیج را گرامی می‌دارم و به همه بسیجیانی که از جان و مال خود گذشتند تا ما در امنیت باشیم تبریک عرض می‌کنم.

زلفی گل تصریح کرد: در هفته بسیج هستیم و خوشبختانه همانطور که ملاحظه فرمودید بسیجیان خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند که ایشان تحلیل بسیار زیبایی از نقش بسیج در عرصه‌های مختلف ارائه کردند.

وزیر علوم گفت: اگر علم همراه با ایمان و معنویت باشد قطعا اثربخشی آن چندین برابر می‌شود، وقتی علم با ایمان عجین می‌شود میزان اثربخشی آن علم را افزایش می‌دهد از این باب دانشگاه امام حسین (ع) ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، زیرا علم و ایمان و اخلاق را با هم دارد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های دانشگاه امام حسین (ع) این است که مدیران آن دانشگاه به فکر خدمت به مردم هستند و صرفا منافع شخصی و دانشگاهی را مد نظر ندارند، بلکه منافع ملی را دنبال می‌کنند.

وزیر علوم اظهار داشت: چقدر خوب می‌شود که اگر دانشجویان دانشگاه‌های شهرستانی فرصت مطالعاتی خود را در دانشگاه امام حسین (ع) در کنار اساتید این دانشگاه باشند، شما مدیران دانشگاه امام حسین (ع) می‌توانید محور و ملاک قرار بگیرید.

وی افزود: ان‌شالله شبکه فضائلی که در دانشگاه امام حسین (ع) وجود دارد بتواند در کلیه دانشگاه‌های سراسر کشور تسری پیدا کند.

انتهای پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است