شما اینجا هستید: خانه

نماینده ولی فقیه در سپاه: یکی از برکات فتنه اخیر، نقاب افتادن از چهره واقعی برخی منافقین بود/شهید هاشمی در راه صیانت از امنیت مردم در سخت ترین میدان ها خدمت کرد

منتشرشده در اخبار برگزیده سه شنبه, 19 مهر 1401 ساعت 12:07
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی از مجاهدانی بود که در راه امنیت مردم در مخاطره آمیز ترین و سخت ترین میدان ها خدمت کرد و سرانجام در بطن و متن جهاد و میدان دفاع از امنیت به دست تروریست‌های مزدور و اجیر شده به شهادت رسید.


به گزارش سپاه نیوز؛حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در آیین تجلیل از مجاهدت های سردار شهید مدافع امنیت سید حمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، نقاب افتادن از چهره و ماهیت واقعی برخی از منافقین را از برکات فتنه سازماندهی شده اخیر عنوان کرد و گفت: در ماجرای کاملاً سازمان‌دهی شده اخیر ابعاد تازه‌ای از عمق کینه دشمنان انقلاب اسلامی عریان و نمایان گردید.

 حجت الاسلام و المسلمین  حاجی صادقی با اشاره به آشوب های سازمان‌یافته اخیر از آن به عنوان فتنه یاد کرد و گفت: این ماجرا که با محوریت آمریکایی صهیونیستی و دسته ای از مزدوران و پیاده نظام دشمن از مرحله بهانه‌جویی در ماجرای فوت یک شهروند،  به فاز تخریب، کشته سازی و نابودی اموال ملی و مردمی رسید،  ماهیت درونی برخی از افراد را نمایان تر و شفاف تر کرد.


حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی شهادت را حیات طیبه و رستگاری عظیم خواند و گفت: مقام و منزلت شهید در پیشگاه پروردگار آن‌قدر بالا است که وقتی بنا است تا عظمت و بزرگی امام حسین علیه السلام در یک کلام گنجانده شود، از او به عنوان سیدالشهدا یعنی سرور شهیدان نام برده می‌شود.

 وی افزود: شهید زنده و حیات آفرین است و بالاترین مزد برای مجاهد در راه خدا، شهادت است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی از مجاهدانی بود که در راه امنیت مردم در مخاطره آمیز ترین و سخت ترین میدان ها خدمت کرد و سرانجام در بطن و متن جهاد و میدان دفاع از امنیت به دست تروریست‌های مزدور و اجیر شده به شهادت رسید.

 وی با بیان این که برای فراهم آوردن زمینه ظهور منجی باید ناخالصی ها ریخته شود و شایسته از غیر شایسته باز شناخته شده و مومنان واقعی و صالحان از غیر آنها شناخته شوند، خلوص و دفع ناخالصی را شرط تحقق ظهور عنوان کرد و افزود: دیندار پیروز و رستگار در شرایط فتنه کسی است که دیانت خود را سالم و سلامت نگه دارد.

 نماینده ولی فقیه در سپاه در این مراسم با استناد به روایتی از امام علی علیه السلام گفت: گذر سلامت از شرایط فتنه و کسب عاقبت بخیری آن قدر اهمیت دارد که یکی از دغدغه‌های اصلی امیرمؤمنان علی علیه السلام نیز همین بود.

 وی افزود: وقتی که امیر مومنان علیه السلام با آن کمالات و ویژگی ها، دغدغه سالم ماندن دین و دیانت خود در گذر زمان و شرایط فتنه را داشت،  انقلابی بودن و کارهای خوب انجام دادن در گذشته، ضمانتی برای این که تا آخر و به هنگام مردن نیز بر همین راه باقی باشیم نیست.

 حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: بسیاری افراد در جبهه های جهاد توفیق مجاهدت پیدا کردند، برای مبارزه با طاغوت و استکبار به زندان افتادند و سختی های زیادی متحمل شدند اما چیزی که مهم است، بقای بر دین و دیانت و مجاهدت و انقلابی ماندن تا آخر است.

 وی افزود: شرط رستگاری در این دنیا که منتهی به ابدیت است، سالم ماندن دین و دیانت و باقی ماندن بر صراط مستقیم در روزگار فتنه است.

گفتنی است مراسم پاسداشت سردار شهید مدافع امنیت سید حمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم از جمله تعدادی از فرماندهان و رزمندگان سازمان اطلاعات سپاه و نیروی زمینی در شهرک فجر تهران برگزار گردید.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است